Perspectiva Alisa
Mă trezesc de dimineață, apoi îmi fac rutina . Cobor jos și mă așez pe canapea , dar nu înainte să îmi iau un bananamilk din frigider .
Jimin: Azi avem liber , ce facem ?
Maya: Nu știu , eu zic sa așteptăm să se trezească toți , apoi mai vedem .Jungkook: Neațaaaa!
Eu: Neața, Kook ! Cum ai dormit ?
Jungkook: Cât timp am fost langa tine bine.Eu: Mama ce mai dat pe spate cu replica asta ,spun și incep sa chicotesc . Îți aduc o cafea .
Jungkook: Nu , mă duc să o i-Eu: Am spus că mă duc eu ! spun și îl împing înapoi pe canapea
Când mă îndrept spre bucătărie simt o durere in partea de jos , un lichid începând să-mi curgă pe picioare .
Oh nu ...... s-a rupt apa .
Perspectiva ???
Toți incep sa se panicheze .
Maya: Repede , la spital !
Alisa: HAI MAI REPEDE, CRED CA NASC CURAND !Jungkook: E-eu , adică hai sa mer-mergem , spune băiatul vizibil amețit
Alisa: AISHH ...DACA LESINI ACUM RAMAI FARA PENIS IDIOTULE ! AJUTĂ-MA NU TE MAI TOT UITA !Urca în mașini și pornesc spre spital , Jin făcând exerciții de respirație cu fata.
Ajunși acolo , coboară. Doua asistente apar in drumul lor , urcând viitoarea mama pe un scaun și îndreptându-se cu ea spre sala unde va naște .
Restul raman pe hol , in fața ușii unde Alisa va da naștere gemenilor . Jungkook era din ce in ce mai neliniștit.
Jungkook: Chiar nu pot asista ?
Asistenta: Nu , ne pare rău !
Jungkook: Căcat !Era foarte panicat . Stau ce stau până în acea liniște se aud plânsete de bebeluși .
Toți: A NĂSCUT !
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?