Băieții și fetele își termină turele , apoi închid cafeneaua și pleacă acasă pentru a se schimba .
Băieții s-au îmbrăcat în costume negre cu cate o cămașă albă , Jungkook având una neagră . Fetele și-au luat cate o rochie .
AlisaMaya
Namjoon: Gata ?
Toți : Daa!!
Namjoon: Atunci , să mergem !Perspectiva Alisa
Ieșim din conac , in fața porților așteptându-ne o limuzină . Urcam în ea , eu lăsându-mi capul pe umărul lui Jungkook, fiind puțin obosită.
Jungkook: Ești bine ,pui ?
Eu: Da , doar mă doare un pic burta și sunt obosită.
Jungkook: Ooo puiii.........vin-o aici !Jungkook mă ia în brațe, apoi incepe să mă mângâie pe cap .
Eram foarte relaxata când eram în brațele lui . Mă simțeam protejată și iubită.Mergem noi ce mergem și ajungem in fața unui restaurant luxos pot spune . Coborâm și intrăm înăuntru , având o masa rezervată mai într-un colț . Nu ne plăcea să atragem atenția sau sa fim ușor vizibil . Ne plăcea mai la distanță dacă înțelegeți .
Ne așezăm la masă, un chelner luându-ne comanda . După ce pleaca, Namjoon incepe să vorbească.
Namjoon: Deci , in primul rand ,v-am scos în oraș pentru a va răsfăța și pentru a va relaxa , deoarece depuneți foarte mult efort și munciți foarte mult . In al doilea rând , știți cât de mult va iubim , iar după cum știți nici unul din cuplul de aici nu a avut acea lună de miere . Deci eu și soții voștri ne-am gândit să avem împreună acea lună de miere , pe o insulă .
J-hope: Da , m-am interesat de o insulă pentru voi . Nu este mare ,dar nici mica . Acolo aveți o vila foarte mare , are de toate :sala de jocuri , de cinema , piscina , bar , sala de dans etc .
Perspectiva ???
Alisa,Maya , Jimin și Jin erau foarte entuziasmați și fericiți legat de vestea pe care au primit-o.
Alisa: Dar.....poate veni și J-hope cu noi ?
Maya: Da ! Va rugam !!!
Jin/Jimin: Va rugaaaaammmm !!!Băietii se uită unul la altul și spun la unison da.
J-hope: Pe bune ? Mă luați cu voi ?
Suga: Normal , faci parte din familie !Toți erau fericiți și de-abia așteptau să plece în luna lor de miere . Au petrecut toată seara râzând și simțindu-se bine .
Se duc acasă pe la 3:34 , făcând un dus și băgându-se la somn .
Apare și a doua zi , făcându-si bagajele pentru a pleca , aveau avionul peste 3 ore .
Alisa: Ok , astea sunt toate !
Fiecare avea câte un bagaj la el , asta însemnând 9 bagaje , 4 fiind puțin mai mari , acelea fiind ale lui Jin , Jimin , Maya și Alisa .Suga: Doamne , ce ați pus în bagajele alea !
Cei 4 : Chestii pentru soții!
Jungkook: Vaaiiii mamaaaa meeaaa !
Alisa: Hai nu te mai aoli atât și ajută-ma !Urca bagajele în mașină și pornesc spre aeroport. Ajung și se pregătesc să urce în avion .
Îi aștepta un drum lung .
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?