Au trecut vreo două ore , iar eu stau in pat și mănânc pizza . Mi se făcuse pofta ,iar doamna Mina mi-a făcut . E super drăguță doamna aceasta .
Încă îl aștept pe așa-zisul șef al ei . Nu înțeleg de ce m-a răpit . Ce nu mai înțeleg e de ce sunt așa de calma .
Cât timp mă îngropam în gânduri , ușa se deschide larg , pe ea intrând o femeie .
??: Deci , tu ești așa-zisa fata a Mariei?
Eu: Cine ești ?
Mina: O doamna , ați apărut ! spune Mina și face o plecăciuneEu: Tu ești șefa ?
??: Da !
Eu: Dar nu era un șef?
??: Asta i-am spus eu să-ți zică . Eu sunt Raven , o buna prietena a mamei tale .Eu: De ce mai răpit ?
Raven: Pai scumpo , Jungkook trebuie să apară odată și odată, că te caută . Și când va vom prinde pe amândoi va vom omorâ, până atunci nu am voie să mă ating de tine .Eu: Nu știți cu cine v-ați pus ! O să regretați !
Raven: Nu prea cred !Spune și iese râzând din camera , apoi o încuie . Nu mai suport locul ăsta , dar nu am nici cum sa evadez. Naiba am gratii la geam .
Ce mă fac ?
Perspectiva Jimin
Naiba stăm și o căutăm și nu o mai găsim . Ce situație de căcat .
Eu: Ați găsit ceva ?
Maya: Nu !
Jin: Gata , a adormit și Jungkook în sfârșit .Suga: Cum ?
Felix: Somnifere !
Eu: Puștiule ești prea deștept !Felix: Știu , nu trebuie sa îmi zici ! mulțumesc !
Copilul e senzațional . Bine , nu-i de mirare că doar vine din neamul Jeon . Un neam de inteligenți , nebuni , dar și frumoși totodată.
Mă roade stomacul . Decid sa mănânc și eu ceva . Mă duc la bucătărie unde îl găsesc pe Suga pe jos .
Eu: Yaa Suga! Ești bine ? O doamne , e mort !
Mă apropii de el , dar când îi simt respirația și începe să horcane ii dau doua peste moaca .Eu: Aishh tu prostule ! Ce m-ai speriat ....am crezut că ai murit ! Idiotule !
Plec din bucătărie , dar nu înainte să îmi iau ceva de mâncare . Mă duc la ceilalți și continuăm să o căutăm .
Au trecut 3 zile . 3 zile nenorocite in care am stat să căutăm ogrămadă, Jungkook a avut tentative de sinucidere sau incerca sa ne omoare pe noi , noroc cu tranchilizantele .
De Alisa nu am mai dat , nu știm dacă mai e in viata . Am detectat locul de unde la apelat pe Jungkook in acea zi , dar nu mai era nimeni acolo .Acu ce-o fi o fi . Căutăm în continuare .
Clara: Am găsit ceva ! AM GASIT INREGISTRATEA !
Ne strângem toți în jur și privim . In sfârșit !Perspectiva ???
Pe filmare s-a văzut numărul de la mașină , aceștia gasind-o până la urmă . Au decis să meargă , fiind pregătiți.
Jungkook era foarte neliniștit , știa că se va întâmpla ceva rău .Iubire vin să te iau acasă !
CITEȘTI
Obsesia mea
Fiksi RemajaJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?