Perspectiva AlisaTermin de pus masa și îi chem sa vina să mâncăm .
Eu: Haideți la masă!
Namjoon: Acum !Mă pun la masă și restul in jurul meu . Maya se pune în stânga mea și Jungkook in dreapta . Nu înțeleg , de când suntem noi așa apropiați .
Infine ......începem să mâncăm , apoi spălăm vasele și strângem masa și mergem in living .Suga: Ne uitam la un film ?
Jin:Da !
Taehyung: Și ce fel de film să fie ?spune în timp ce caută pe Netflix
Maya: Hai să ne uităm la unul horror , ce ziceți ?
Eu: Da , de ce nu .Am ales un film ce era recomandat de toți se pare , avea 5 stele .
J-hope: Are 5 stele , înseamnă că e bun filmul .Întind canapeaua pentru a avea toți loc , și nu știu cum fac că tot lângă Jungkook pic . Când Tae da drumul la film , Jungkook îmi șoptește la ureche .
Jungkook: Ști .....nu prea mă împac cu filmele horror.
Eu: Nici eu .
Chicotim și apoi ne uitam cu atenție la film .Totul decurge bine , până vine un jamscare (nuj daca am scris corect ) și eu cu Jungkook tresărim , eu îl iau de frica în brațe și el la fel . Mă uit puțin în jur , Tae o ținea pe Maya, Namjoon pe Jin , Suga pe Jimin și J-hope săracul , perna.
Perspectiva Jungkook
Apare un jamscare și Alisa tresare , ca să nu mă dau de gol tresar și eu . Normal că nu mi-e frica , film de groaza trăiesc eu de când sunt criminal . De multe ori mă gândesc de ce am făcut asta ,dar vedeți voi de la o persoana ucisă poți ajunge departe .
Mă ia în brațe și eu o iau înapoi , nu regret că am mințit ,mă simt bine în brațele ei . Namjoon se uită la noi și zâmbește. Eu zâmbesc înapoi .
Eram foarte fericit .Perspectiva ???
După o oră și jumătate filmul se termină și J-hope aprinde lumina .
Maya: Ce șmecher a fost !
Taehyung: Da !
Alisa: A fost super , chiar daca m-am speriat și am tresărit de multe ori .
Jungkook: A fost super , spune uitându-se la Alisa
Jin: Da , dar voi nu va mai despărțiți?Când cei doi aud , se uită unul la altul și Alisa lăsă capul jos ,roșind . Jungkook zâmbește și se uită la ea , apoi la Jin .
Jin:Hai , la nani . Spune zâmbind in continuare
Toți au dormit la fel ,doar că Jin a dormit cu Namjoon și J-hope a dormit pe canapea .
Camera Taehyung/ Maya
Taehyung: De-abia aștept să te țin în brațe .
Maya: Și eu !
Taehyung: Auzi ?
Maya: Au !
Taehyung: Dar ăia doi ce o face , spune puțin pervers
Maya: Nu fi prost , că nu fac nimic , amândoi sunt ca doi tocilari americani, le e rușine să și vorbească,dar sa mai și facă ceva .
Taehyung: Eu aștept să se pună împreună , sigur Jungkook i-o trăgea in fiecare seara .
Maya: Kim Taehyung vezi cum vorbești ,că te bat . Spune Maya arătând amenințător papucul
Taehyung: Bine , gata gata .
Râde Tae și se pune în pat , Maya urmându-l și adormind îmbrățișați.Camera Suga / Jimin
Jimin: Hai la somn iubire!
Suga: Auzi , dar crezi că reușim să îi punem împreună ?
Jimin: Sigur reușim , acum hai la nani .Camera Jin / Namjoon
Jin: Doamne ce adorabili erau !
Namjoon: Da, mai ales când erau îmbrățișați .
Jin: Sper să ne iasă schema .
Namjoon: Și eu , Doamne-ajută !J-hope dormea pe canapea liniștit , nu avea niciun stres .
Camera Alisa / Jungkook
Jungkook: Am terminat rutina de seară , și am băgat o mașină la spălat .
Alisa: Pe bune ? Nu trebuia , o puneam eu , mulțumesc !
Jungkook: Cu plăcere!
Jungkook se pune în pat și se uită la ea.
Jungkook: Nu vi ?
Alisa: Unde ?
Jungkook: Lângă mine ...
Alisa sta pe gânduri . Nu mai spune nimic și se urca în pat lângă el.
Îl ia în brațe și el la fel . Ambi au zâmbit și au adormit .În mintea Alisei/ lui Jungkook
De ce facem asta ?
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?