Capitolul 28

127 8 0
                                    

     
      Perspectiva Alisa

     Ne trezim , ne facem rutina și plecăm spre insula . In timp ce mergeam pe micul pod Jungkook mă ia strâns de mână și mi-o sărută .

Eu: S-a întâmplat ceva ?
Jungkook: Nu , dar câteodată mă gândesc , oare ce am făcut să te merit ?

     Încep să chicotesc și îl sărut . Ajungem și intrăm în vila . Jin ,Jimin , Clara și Maya ne așteptau acolo. Când ne vad , Jin se apuca să facă cafea ,iar ceilalți ne făceau cu mâna.

Maya: Neața !
Eu: Neața !
Jungkook: Băieții nu s-au trezit ?
Jimin: Nu , încă dorm. Sincer nu credeam că te vom vedea și pe tine . Ne așteptam să vină doar Ali.

   Începem să râdem , apoi ne apucăm de micul dejun, între timp venind și băieții .
Ne punem la masă și începem să mâncăm , apoi ne ducem pe terasa .

J-hope: Mai avem o săptămână, apoi mergem acasă , apoi la muncă..
Suga: Da,da , adică înapoi la chin ...
Jimin: O mai taci , că tu tot ce faci e sa dormi .

Suga: Yaaaa....și munca mea cine o face , hă?
Jimin: Tot ce faci e sa umbli pe laptopul ăla 3-4 ore apoi gata ....ai terminat tot !
Jin: Bine mă ,nu va mai certați !

      Toți se relaxau pe plaja , uitând de tot și toate .



--------------------------------------------------------------

Ce bine e, mi-aș dori sa nu se mai termine vreodată “ « Alisa»

: Domnule ,ce facem acum ?
? : Stați și urmăriții , o săptămână mai au și se întorc în țară .

  

     ......... pleacă și își lasă oamenii să lucreze . Va fi o perioada interesantă , chiar daca el nici măcar nu știe cu cine se va pune de fapt.

Obsesia mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum