Perspectiva Alisa
Stăteam liniștiți în grădină și vorbeam . Jungkook mă ținea strâns în brațe , eu mâncând căpșuni . Dintr-o dată Suga se apucă să vorbească.
Suga: Alisa , ne spui și noua despre familia ta ? Te rugam!
Eu: Pai ..
Jungkook: Nu cred că este o idee buna .
Eu: Kook este in regula . Pai părinții mei erau niște oameni super și erau foarte inimoși . Când aveam 8 ani mama a fost depistată cu cancer ,iar de ziua mea își dăduse duhul . După 2 ani tata s-a recăsătorit cu o scorpie . Eu nu trecusem peste ,dar nu mă puteam împotrivi . Aveam doar 10 ani . Când am făcut 17 ani scorpia asta l-a omorât pe tata.
Jin: O doamne , cum ?
Eu: Era o seara ploioasă. Erau în bucătărie se certau , eu eram pe scări și ii ascultam . Mă uitam la ei și așteptam să îl aud pe tata cum spune că divorțează .FlashBack
Maria: Tu nu înțelegi ceea ce îți spun, Mircea ?
Mircea: Dragă înțelege nu pot face asta . Ești doar tu cu acel coleg al tău , nu știu ce îți va face sau-
Maria: ADICĂ VREI SA SPUI CA TE-AS PUTEA INSELA ?
Mircea: Nu mai tipa-
Maria: BA TIP CA ASA VREAU !
Mircea: STI CEVA , CRED CA AR TREBUI SA DIVORTAM !
Maria: Nu ....nu....nu scapi tu așa ușor de mine !FlashBack încheiat
Eu: Asta a și spus , iar ea a luat un cuțit și ...l-a omorât ...spune cu lacrimi in ochi
Jungkook o ia strâns în brațe .Namjoon: Și cum o chema pe mama ta vitregă?
Jungkook: Maria ! Eu zic sa schimbam subiectul , e prea mult pentru ea.
Clara: Da , plus că e însărcinată!Alisa plângea și suspina , Jungkook strângând-o în brațe , in timp ce o săruta și îi șoptea cuvinte dulci .
Se făcuse 22:00 , aceștia intrând în casă . Mâine era o noua zi , o noua zi de munca .
Perspectiva Jungkook
Mă trezesc de dimineață, cu un loc rece lângă mine . Ma ridic repede și observ că Alisa nu mai e lângă mine . Pe noptieră era un bilețel . Îl iau și incep să-l citesc .
„ Iubire eu plec la muncă. Ai micul dejun la bucătărie , iar laptopul și fișele acelea ți le-am pus pe birou .
Te iubesc mult , ne vedem mai încolo !
P.S. mașina e la mine .
Te pup ! “Doamne cât de mult pot s-o iubesc pe nebuna asta . Cobor jos și mă duc la bucătărie , mănânc ce mi-a făcut draga mea soțioară și mă duc să mă schimb . Am o întâlnire specială .
Mă îmbrac cam așa .
Apoi plec spre un depozit vechi din apropiere de Incheon . Acolo mă așteaptă un dealer de droguri.
Ajung și întru . Mă aștepta cu zâmbetul pe buze .
Eu: Ți-am adus ce mi-ai cerut ,Felix !
Felix: Bun , ăștia sunt bani !
Îi dau rucsacul , el îmi dă bani și mă pregătesc să plec .Felix: Unde crezi că pleci ?
Eu: Acasă !
Felix: Dar înainte să pleci salutați și tu soția !
Atunci doi oameni o aduc . Plângea , mi se rupea sufletul . El se apropie de ea și o atingea. Simțeam cum îmi fierbe sângele în vene.Eu: Dă-i drumul !
Felix : Vreau recompensa pentru ea !
Eu: Ce vrei?
Felix: Vreau mai multe !
Eu: Bine fie !
Mă duc la mașină și iau și celelalte 3 rucsacuri pe care le mai aveam de rezerva .
I le arunc în fața .Eu: Ia! Acum dă-i drumul !
Felix: Acum !Când da sa îi de-a drumul , ia un cuțit și îl înfige în partea stângă a sânului .
Alisa: AAAAAAAAAAAAAAA!
Eu: NUUUU !Felix fuge împreună cu oameni lui. Trag după ei ,dar în zadar. Fug spre Alisa și o sun pe Clara sa vina .
Peste 10 minute văd o ambulanță și pe toți fiind speriați. O iau și plecăm la spital.
Perspectiva ???
Erau pe holul spitalului , Jungkook plimbându-se de colo-colo. Plângea și suspina , spunând că e vina lui . Băieții încercau să-l liniștească. Toți erau triști pentru cele întâmplate, toți plângeau pentru ea .
Din salon iese o asistentă împreună cu doctorul . Jungkook parcă mai avea un pic și sarea pe el .
Jungkook: Ce face ? Este bine ? Cum se simte ?
Asistenta: Domnule liniștiți-va !
Jungkook: Ok.... Deci ?Doctor: Domnule Jeon , soția dumneavoastră......
CITEȘTI
Obsesia mea
Novela JuvenilJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?