Toți râdeau de Jungkook ce se uita in jos supărat și trist în același timp , făcând botic. Alisa chicotește și îi sărută boticul, apoi se așează cu el jos pe canapeaua albă.
Alisa: Și , ce facem azi ?
Clara: Nu știu ,nu am idei .
J-hope : Haideți în sala de dans . Avem bar , glob disco...
Suga: Bine , gata ! Haideți odată ce stați acolo ?
Jimin: SĂ ÎNCEAPĂ PETRECEREA !spune Jimin in timp ce alerga ca besmeticul spre salăAjunși acolo fetele se duc să se schimbe . Voiau să fie mai atrăgătoare . Cu ele vin și Jimin și Jin ,care doreau să poarte și ei rochii sau fuste .
Până la urmă se schimbă așa .
JiminJin
Clara
Maya
Alisa
Cât timp cei 5 se pregăteau să meargă în sală, ceilalți își luase blugi și niște tricouri .
Perspectiva AlisaCând am intrat , toți își întoarse privirile spre noi .
Namjoon: Aia e o fusta ?
Suga: Mama , ce bine arătați cu fuste !
J-hope: Ce bine arătați toți !
Noi: Mulțumim !Am inceput sa dansam , băieții mai luând cate un pahar de soju , whisky și ce mai găseau pe la bar .
--------------------------------------------------------------
Era deja 04:38 și nouă ne era somn , băieții dansând și râzând , mai luând cate o gura din alcoolul ce îl aveau în pahare .
Eu: Cât mai stau frate ?
Jimin: Nuj ,dar mie îmi este somn .
Jin: Și mie !
Maya/Clara : Și noua !Ne uitam plictisiți la ei când îl vedem pe Jin că se ridică . Le oprește muzica și ei se încruntă .
Jin: Băieți gata ! E târziu , haideți la somn !Jimin: Hai iubire !
Suga: Bine ....noapte bună !
Toți : Noapte buna !Mergem fiecare la el în casa , pregătindu-ne pentru somn .
Perspectiva ???
Alisa s-a dus să își de-a pantofii jos . După ce ia dat și ia pus in suportul lor , dar simte doua brațe cum îi înconjoară talia .
Jungkook incepe sa ii sărute gâtul .
Alisa: Jungkook ce faci ?
Jungkook: Te vreau !
Alisa: Nu , nu o mai putem face . Nu mai pot , nu mă simt în stare acum ...Jungkook se enervează și o întoarce , apoi o sărută forțat . Îi strângea talia tare , Alisa scăpând două lacrimi și un scâncet. Îl împinge , acesta încruntându-se.
Alisa: Jungkook înțelege nu...
Nu termină ce are de spus , că palma mare și grea a băiatului face contact cu obrazul fin al fetei .
Jungkook: NU CE ? AI PE ALTUL ASA-I? DE AIA NU VREI SA O FACI CU MINE! CURVA CE ESTI !Alisa: JUNGKOOK TU EȘTI NESIMȚIT? AI UITAT CĂ SUNT ÎNSĂRCINATĂ?
Jungkook: EȘTI ÎNSĂRCINATĂ, HĂ? DAR COPILUL ALA OARE E AL MEU ? NU PREA CRED...Alisa îl plesnește, începând să verse lacrimi . O durea să audă asta . In schimb Jungkook strânge din maxilar și o lovește . Incepe sa de-a în ia , fata încercând să își ferească burta .
Perspectiva Clara
Se tot auzeau țipete . Era Alisa . Dau alarma și fug împreună cu J-hope spre căsuța lor . Când intru nu îmi vine să cred ce vad , rămân stana de piatra .
Jungkook dădea ca un animal in ea . J-hope intervine și încearcă să îl oprească . Apar și restul , băieții încercând să il potolească.
Alisa plângea și se ținea de burta , având vânătăi pe mâini și picioare. O iau și o duc la J-hope și la mine in casa . Eram toate . Vorbisem cu băieții sa stea cu el , iar noi cu ea .
Maya: Taehyung mi-a spus că l-a luat somnul .
Jin: Ok....spune și oftează
Eu: Ali , ce s-a întâmplat?
Alisa: Intrasem in casa , mă descaltasem și Jungkook ma luat în brațe pe la spate . A vrut să facem sex , dar i-am spus că nu putem să o mai facem , deoarece nu mă simțeam în stare pentru a o mai face . El s-a enervat , și așa am inceput sa ne certam până l-am plesnit .Maya: De ce l-ai plesnit ?
Alisa: M-a făcut curva și mi-a spus ,,dar copilul ăla oare e al meu ? Nu prea cred"
Eu: Și după ?
Alisa: După l-am plesnit și el a început să de-a în mine ....Mă uitam la ea , și nu știam ce să spun . Plângea și se vedea în ochii ei regret și tristețe . Se vedea că ia frânt inima . Cuvintele acelea mă dor și pe mine , dar pe ea . Tatăl copilului tau sa spună așa ceva .
Jimin: Ali , hai la somn !
Jimin o duce pe Alisa in dormitor , noi fiind în bucătărie .După jumătate de oră se întoarce și el , punându-se și el pe un scaun , oftând .
Jimin: Ce facem acum ?
Maya: Eu nu înțeleg cum de s-a ajuns la asta ....
Eu: Nu știu ce l-a apucat , dar mâine trebuie neapărat să vorbim cu el . Nu e normal ce a făcut .
Jin: mie îmi spui , cred că ia luat băutura mințile .Eu: Haideți la somn. Vorbim mâine cu el ..... Nu o să rămână așa !
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?