Capitolul 16

195 8 0
                                    

     Perspectiva Alisa

  Razele soarelui îmi obliga pleoapele sa se deschidă . Incerc sa mă așez în fund dar eșuez . Mă durea prea tare corpul.

   Cad înapoi pe spate , dar dau de privirea sclipitoare a lui Jungkook. Îi zâmbesc .
Eu: Neața, iubire !
Jungkook: Neața,pui!

   Îl sărut de dimineață, apoi ne facem rutina de dimineață, Jungkook cărându-ma peste tot .

  Coborâm jos , și dăm de toți așezați pe canapea , cu cafelele pe măsuța de lângă. Jin era la bucătărie ,făcea micul dejun .

Când aud pașii grei ai lui Jungkook,toți își întorc privirea.
Clara: Ooooo.....soții Jeon ! Buna dimineața!
Eu: Neața !

    Perspectiva ???

    Jungkook o lasă pe Alisa pe canapea și se duce să aducă doua cafele .
Suga: Văd că nu poți merge , a fost foarte dur , asa-i?
Jimin: Suga , lasă fata . Nici eu nu am putut merge după nuntă ,da ? Și a fost din cauza ta !
Suga: Yaaa! Tu cereai mai mult...nu-i vina mea !

   Cât timp cei doi se certau ,restul râdeau de ei . Toți erau căsătoriți , înafara de Maya și Tae. Și J-hope normal , el nu avea nici partener .

   Maya se uita in gol , tristă . Alisa observa, dar își dă seama . Incepe sa zâmbească trist .

   Jungkook vine și o observă . Îi șoptește la ureche .
Jungkook: Ce s-a întâmplat,pui?
Alisa: Kookie , Maya vrea sa fie ceruta . Când o s-o ceară Tae?
Jungkook: Nu știu ! Spune și zâmbește și el trist









































       Au trecut 2 luni de la nunta soților Jeon. Cei 4 au terminat facultatea, acum lucrând la cafenea cu Jin , dar lucrând în același timp și cu mafia JNS .  Băieții evoluase foarte mult .

    Taehyung se apucase de aranjamente , voia să o ceară cât de repede putea pe Maya în căsătorie .

    Restul îl ajutau și susțineau foarte mult . Însă ceva îi reținea pe toți .





                       Se întorsese ......

Obsesia mea Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum