După un drum lung și obositor , cuplurile și J-hope ajung pe insula . Pot spune că era o insulă destul de frumoasă . Abia așteptau să se distreze și să profite de acea lună împreună.
Erau 5 case .
Casa1 -> J-hope
Casa2 -> soții Kim ( Namjin)
Casa3 -> soții Jeon
Casa4 -> soții Kim
Casa5 -> soții MinIntra fiecare la el , despachetând și aranjând pe dinăuntru. Erau foarte entuziasmați pentru acesta seara . Băieții s-au dus să adune lemne pentru un foc de tabără , in timp ce soțiile lor făceau frigărui cu legume și carne și altele cu bezele pentru a le pune între ciocolată și biscuiți .
Era o căldură îngrozitoare , toți stand in costume de baie . Fetele ieșind în evidență cu costumele lor .
AlisaMaya
Alisa: Mamaaaa ce cald eee !!
Jin: Mie îmi spui . Nu credeam că o să fie așa de cald aici .
Maya: Ba dar , de ce nu am invitat-o și pe Clara cu noi ?
Alisa: Ba da chiar .....stai că o sun !Convorbire telefonică
Alisa: Alo ? Maimuță?
Clara: Ce vrei tu ?
Alisa: Hai pe insula la noi ! Avem luna de miere și l-am luat și pe J-hope cu noi......și am spus sa te chemam și pe tine !
Clara: Bineeeee, ajung pe la 19:23 cred . Aveți unde să mă primiti și pe mine ?
Alisa: Mai are J-hope un dormitor in plus la el !
Clara: E bine ,pa !
Alisa: pa !Convorbire telefonică terminată
Alisa: Vine și ea !
Perspectiva Alisa
Îi ajutam pe ceilalți să facă frigăruile ,când deodată îi vedem pe băieți venind spre noi .
Jimin: Vin băieții sunt la mijlocul podului !
Jin: Așa și ?
Jimin : Nuj , doar am spus !Mă uit și văd că Jungkook e nervos .
Namjoon: Am adus lemnele .
Jin: Bine ! Haideți la masă . Mai stăm și nou de vorbă .Jungkook da sa se așeze dar îl prind de braț .
Eu : Hai sa vorbim afară !
Ieșim și Jungkook oftează .Eu: De ce ești supărat ?
Jungkook: Sarcina ........
Eu: Jungkook sunt bine . Nu îți mai fa griji !
Jungkook: Nu-i de asta ......nu mai pot sa te ating !
Eu: Pe bune ? Tu de asta ești supărat ?Mă bufnește râsul , el începând să chicotească . Mă opresc și mă uit la el . Dintr-o dată mi se face o poftă inexplicabilă de căpșuni .
Eu: Vreau căpșuni !
Jungkook: Pai hai să mănânci !
Mergem , iau un bol plin cu căpșuni și mă pun in poala lui Jungkook. Îmi savuram căpșunile liniștită în timp ce el mă ținea strâns în brațe .Jin: Aww...... Namjoon, facem și noi un copil ?
Namjoon: Nu avem cum sa facem unul !
Jin: Atunci adoptăm !
Namjoon: Mai vedem . Eu și Suga am plănuit să nu adoptăm unul deocamdată .
Jimin : Ok !Maya se uita zâmbind la noi .
Maya: De-abia aștept să facem și noi unul!
Taehyung: Și eu !Perspectiva ???
Se face șase și ceva și toți se duc la foc pentru al aprinde . Flacăra se face văzută , toți fiind în jurul focului .
Alisa: Am o surpriză !
Suga: Ce este ?
Clara: SURPRIZĂ!
Jungkook: Claraaaaaa !!!Cei doi se iau în brațe , apoi Clara trece pe la fiecare .
Clara: Nu scăpați așa ușor de mine !
J-hope: Cum ai venit aici ?
Maya: Noi am chemat-o !Toți s-au distrat toată seara ,apoi fiecare s-a dus la căsuța lui .
Jungkook a luat-o strâns în brațe.
Jungkook: Noapte bună,iubire ! spune și începe să mângâie burtica Alisei . Noapte buna , puișor!
Alisa: Hiihihihi ...... și el/ea îți urează noapte buna!
Alisa adoarme , Jungkook uitându-se la ea .Te iubesc așa mult , iubirea mea mică . De-abia aștept să țin copilul nostru in brațe . 💜💜
CITEȘTI
Obsesia mea
Novela JuvenilJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?