Perspectiva Alisa
Îmi sună alarma , mă trezesc și mă duc la baie . Dintr-o dată îmi vine să vomit . Mă pun în fața toaletei și incep sa vars . Jungkook vine și îmi tine parul , soptindu-mi cuvinte drăguțe și sărutându-ma pe cap .
Jimin: Dai la rațe , hă ?
Jungkook: Tu de când ești aici ?
Suga: Suntem de vreo două minute .
Maya: I-am luat un ceai fierbinte ! Hai sa o punem in pat .Jungkook mă ridică, apoi mă ajută să merg până la pat . Mă așez și mă învelește ,apoi mă sărută pe frunte . Îmi era foarte rău . Iau ceaiul de la Maya și incep să-l beau .
Perspectiva ???
Alisa incepe să bea din ceai . Toți erau strânși în jurul ei , vorbind și râzând, făcând-o să râdă . Începea să se simtă mai bine .
E ora 13:38 , iar cei 9 se îndreptau spre plaja , fiind o zi caniculară. Voiau să stea la mare . Își ocupă șezlonguri, fetele aranjându-si lucrurile , iar băieții mergând să le ia cate un suc , iar lor câte o bere .
Jungkook: Aishh....ăștia nu au whisky !
Spune Jungkook îndreptându-se spre fete.
Alisa: Ești in Romania, aici găsești doar bere la tarabele astea .
Andreea: Whisky găsești în magazine daca vrei .Jungkook: Lasă e buna și asta ...
Taehyung: Hai mă cine vine să joace volei ?
Toți: NoiiiiToți se joaca volei , neobservand că se apropie de ei niste persoane .
Clara: Ce faceți nebunilor ?
Alisa: Clara , ce mai faci ?
Clara: Uite am venit cu varul nostru mai mic , Felix !Felix: Bună !
Felix era varul Clarei și al lui Jungkook. Avea 19 ani , și era un copil destul de cuminte , dar foarte deștept .Clara: Am vorbit cu J-hope și mi-a povestit că ați plecat în vacanta fara mine . Așa că mi-am făcut bagajele și am venit aici cu Felix . Trebuie sa avem grija de el , deoarece ai lui sunt plecați în Japonia pentru două săptămâni.
Suga: De ce nu a mers cu ei ?
Felix: Pentru că nu îmi place de mătușa Chaewon !
Jungkook: Acolo s-au dus ? Bine că nu ai mers . Nu sufăr femeia aia de nicio culoare .
Perspectiva AlisaFac cunoștință cu varul lui Jungkook, apoi ne întoarcem la joc . Obosesc , și mă așez pe șezlong . Cât timp mă uitam la ei începusem să beau suc ,fiind foarte cald .
O nevoie inexplicabilă de a merge la baie mă ia prin surprindere. Îmi iau slapi și mă duc spre baie . Când dau să ies cineva mă trage într-o parte .
Nu mai vad nimic . Totul e negru ....
CITEȘTI
Obsesia mea
JugendliteraturJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?