Perspectiva ???
Au ajuns pe insulă, și s-au pregătit să intre în pădure .
Clara : Deci fiecare are arma la el , da ?
Băieții : Da!
Clara: Bun, noi mergem direct in față,iar oamenii mei o să o ia pe ambele părți , vor ataca la semnalul meu .După ce stabiliseră planul perfect cum spun ei , se îndreaptă spre casa unde era Alisa . Jungkook era nervos , simțea cum sângele îi fierbe în vene .
Ajung in fata casei , iar oamenii lui Nicholas începuse să îi atace . Se bat cu ei ,dar Clara țipă.
Clara: JUNGKOOK, DU-TE DUPĂ EA !
Jungkook doar încuviințează din cap și pleacă în casă . Incepe să o strige .Perspectiva Alisa
Stăteam răsmată de ușă . Dintr-o dată aud cum mă strigă o voce . Acea voce , atat de familiară. Nu......e.....e Jungkook.
Incep sa plâng și strig și eu .Eu: JUNGKOOK AICI !
Jungkook: Iubire sunt aici !
Eu: Jungkook scoate-ma de aici ,te rogPlângeam foarte tare . Eram și speriată . Presimțeam că ceva rău se va întâmpla .
Perspectiva ???
Jungkook nu găsește nimic cu ce sa deschidă ușa , așa că o sparge . Când cei doi se văd , nu au mai stat mult pe gânduri si au sărit unul în brațele celuilalt.
Amândoi plângeau,erau fericiți că s-au revăzut după 2 luni ce zici că erau ani . Alisa voia să spună ceva ,dar nu apuca că buzele sale fac contact cu cele ale lui Jungkook. Era un sărut plin de emoții . Un sărut de dor , un dor profund.
Nu s-au bucurat destul de mult , că Suga își făcu apariția .
Suga: Ba lăsați dracu pupatul că trebuie să plecăm , nu va mai tot lingeți atâta.
Cei doi nu mai spun nimic . Se ridică și pleacă împreună cu Suga spre restul . Taehyung când îi vede se duce direct la Alisa .
Taehyung: Ohh Doamne , bine că ești teafără . Mi-am făcut atâtea griji , prințesa mea mică!
Alisa: Și mie mi-a fost dor de voi !Alisa îi îmbrățișează pe toți , dar când o vede pe Clara , ochii ei se măriseră .
Alisa: Clara ?
Clara: Ce dor mi-a fost de tine ,pitic-o!
Se iau în brațe și se despart zâmbind .Clara o iubea foarte mult pe Alisa , chiar daca era iubita fratelui ei mai mic , o considera ca pe fiica ei.
Când au vrut să plece . Cineva îi oprește .
Nicholas: STAȚI! NU PLEACĂ NIMENI!
Namjoon : De ce nu ?
Jungkook: Vezi-ti bă de treaba ta ! Zi mersi că nu ți-am zburat capul până acum .
Nicholas râdea ciudat , râdea ca un psihopat .
Nicholas: Jungkook,tu nu înțelegi un singur lucru . Dacă eu nu o pot avea , atunci nimeni nu o va avea .
Apoi scoate un pistol și îl îndreaptă spre Jungkook.Alisa fara sa stea pe gânduri sare în fața lui . Nicholas apasă pe trăgaci . În următoarea secunda fata cade inconștienta la pământ . Jungkook simțea cum explodează . Vedea negru in fața ochilor . Scoate pistolul și îi împrăștie creierii pe scări .
Clara cheamă de urgență medicii și Jungkook se pune lângă ea plângând . Clara îl ia în brațe , in timp ce doctorii o puneau pe targă. Apoi a fost dusă de urgență la spital .
Perspectiva Alisa
Mă trezesc cu dureri de cap și de abdomen. Deschid ochii și mă uit în jur . Totul era alb și un miros puternic de naftalină îmi pătrunde nările . Mă uit în stânga mea și îl văd pe Kookie ce dormea pe marginea patului . Îi mângâi capul și îi plasez un sărut pe frunte .
Atunci se trezește instant . Se ridică și mă privește îngrijorat . Se uită la mine , dar eu îi zâmbesc . Văd că da să spună ceva ,dar ezita un pic . Însă curajul apare .
Jungkook: Iubire esti bine ? Te mai doare abdomenul ?
Eu: Sunt bine . Da mă mai doare puțin . Nemernicul ......oricum , mă bucur că nu ai pățit nimic .
Jungkook: Nu ști cate griji mi-am făcut ,credeam că am să te pierd . Mai bine eu decât tu ....Nu mai spun nimic și îl sărut . Eram foarte obosita și extenuata . De-abia peste 5 zile voi fi externată din spital .
Jungkook: Vezi că mă duc să îți aduc ceva de mâncare . Ok?
Eu: Ok , spun și el mă pupa scurt pe boticul pe care l-am făcut
Doamne ce mă bucur că m-am întors acasă . Ce mă bucur că m-am întors la tine ,în brațele ,căldura și iubirea ta .
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?