Perspectiva Alisa
Stăteam pe patul moale in continuare și priveam ușa ce nu se mai deschidea . Îmi iau telefonul de pe noptiera de lângă pat și îl sun pe Namjoon.
Convorbire telefonică
Eu: Alo?
Namjoon: Da Ali, s-a întâmplat ceva ?
Eu: Da , s-a întâmplat ca voi să nu veniți să mă vizitați , îmi este dor de voi și voi nu veniți. De ce..
Nu apuc să termin ce aveam de spus că Jungkook apare din senin și îmi ia telefonul din mână.Jungkook: Ne vedem mai încolo , pa !
Namjoon: Pa !Convorbire telefonică terminată
Eu: Yaaaa.....nu ști că nu e frumos să faci asta ?
Jungkook: Taci și mănâncă!Spune și îmi pune pe picioare un meniu cu cartofi prăjiți și bucățele de pui . Era nervos . Mă uit puțin speriată dar și îngrijorată la el , apoi îmi fac curaj și vorbesc .
Eu: Ce s-a întâmplat?
Jungkook: Felix
Eu: Ââgghhh..........iar tâmpitul ăla ,dar nu știe să își vadă de viață ? Ești luat , și plus nu ești gay.
Jungkook: Ești geloasă? întreabă el râzândNu mai spun nimic . Avea dreptate ,însă o idee îmi apare în minte .
Eu: Nu .....m-am plictisit ....cred că o să-l chem pe Ștefan să stea cu mine,spun simplu
Jungkook: NICI SĂ NU ÎNDRĂZNEȘTI!Țipă ca disperatul și îmi ia telefonul .
Eu: De ce , e gay , nu îi plac fetele .
Jungkook: Nu mă interesează,omul ăla se uită ciudat la mine .
Eu: Dar e prietenul și colegul meu de facultate!
Jungkook: Nu mă interesează,vrei sa fac urât .
Eu: Nu mersi !
Jungkook: Așa ziceam și eu !Râdem ca doi proști, apoi ușa se deschide larg ,pe ea intrând 6 băieți și 2 fete gata să sară pe noi.
Maya: Aaliisssaaaaaaaaaa!!!Vine mă ia în brațe ,dar prea strâns.
Eu: Ușor ,că mă sufoci și mă doare !
Maya: Scuze ,scuze !Perspectiva ???
Toți se strânse în jurul patului ,povesteau și râdeau împreună .
Clara: Și cum îți mai e abdomenul?
Alisa: Nu rău , a început să nu mă mai doară .
Jin: E bine atunci !Cât timp cei 10 vorbeau , un doctor își face apariția pe ușă .
Doctor: Bună ziua , cum vă simțiți , domnișoara Ilie ?
Alisa: Mă simt mult mai bine, mulțumesc !
Doctor : Perfect , vă mai fac câteva analize ,apoi puteți pleca acasă , v-ați vindecat mai repede de cât credeam noi !
J-hope: Perfect !
Suga: Noi ne ducem acasă , vă așteptăm la conac !
Jungkook: Ok, pa !După ce restul pleacă,doctorul se întoarce pentru ai face Alisei analizele . Jungkook iese din salon și așteaptă.
După ce au terminat au plecat spre conac , unde îi aștepta o surpriză :)
Alisa era foarte fericită că s-a reîntors acasă .
Perspectiva Alisa
Ce mă bucur că m-am întors unde mi-era locul . Lângă familia mea .
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?