Perspectiva Alisa
Eram la cafenea , lucram . Sinceră să fiu uniforma mă cam incomoda acum având burta mare .
Îmi luasem la cămașă XXL , dar fusta era aceiași. Sincer mi se părea cam scurta . Sinceră să fiu și înainte mă incomoda ,dar acum mă incomodează și mai mult .
Oricum trebuie sa o port , asta este o regula esențială a cafenelei .
Luăm pauză și mergem în spate unde aveam și noi o mica camera .Eu: Nu mai pot ! spun și mă așez pe canapea
Jimin: Ar trebui sa mai faci pauze . Nu e bine să muncești așa mult , nu ai voie sa te epuizezi .Jin: Poftim ! spune și îmi înmânează o bananamilk
Eu: Mersiiiii
Maya: Cât e ceasul ?Taehyung: 17:46 , mai avem vreo două ore .
Jimin: De-abia aștept să ajung acasă și să stau în brațele motanului meu .Jin: Să dormiți împreună !
Spune Jin și noi începem să râdem .Pauza noastră s-a terminat , mergând înapoi și începând să lucrăm .
Perspectiva ???
Băieții stăteau pe canapea.
Jungkook: Sigur nu trebuia să mergem noi sa îi luăm?
Namjoon: Nu că are Taehyung mașina la el .
Suga: Jungkook liniștește-te, vor veni în curând .Jin: AM AJUNS ACASĂ!
Jungkook: In sfârșit ! spune și sare ca ars de pe canapea apoi fuge la Alisa și îi ia geantaAlisa: Ști pe aia o puteam lua și eu .
Jungkook: Nu , hai stai jos , odihnește-te !
Jin: Ma duc să fac cina .J-hope: Clara nu vine azi acasă !
Jin: De ce ?
J-hope: Are nu știu ce misiune în Afganistan. Nu știe nici ea când se întoarce .Jimin: Ba e ceva între voi ?
J-hope: Nu, suntem prieteni buni atât , dar am inceput sa o plac .....
Jungkook: Și soru-mea cred că te place .J-hope: CE ?
Jungkook: Se vede după cum se comporta . Eu zic sa ii spui înainte să fie prea târziu.Alisa: Așa cum ai facut tu , nu ?
Jungkook: Eu ți-am spus la timp .
Alisa: Da, după ce credeam că o să murim .În încăpere răsună râsete peste râsete .
J-hope: Bine ,voi ține cont !
Jimin: Mamă sunt așa obosit .
Suga: Păi? Cum a fost la munca ?Alisa: Obositor rău ! Nu am mai avut atâția clienți niciodată . Acum am mai extins și cafeneaua . E de trei ori mai mare .
Namjoon: Atât de rău a fost ?
Maya: Gândește-te că la cât de mulți au fost nici noi 5 nu le-am făcut față.Jungkook: Trebuia să fi venit să va fi ajutat , că terminasem tot pe la trei și ceva-
Taehyung: Și de ce nu ați venit frate , ne-ați lăsat să murim acolo .Jin: Ia gata ,nu va mai certați și treceți la masă . E târziu,va rog .
Merg cu toții la masă și incep sa mănânce, mai vorbind și râzând , acolo fiind o atmosferă plăcută .
Fiecare era in camera lui . Erau cu toții obosiți . Alisa nici nu s-a pus bine in pat că a și adormit , Jungkook râzând încet .
Jungkook: Noapte buna , iubirea mea mică!
CITEȘTI
Obsesia mea
Подростковая литератураJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?