Perspectiva Alisa
Mă trezesc de dimineață peste Jungkook. Mă dau jos din pat și observ că am doar o pereche de lenjerie intima pe mine , Jungkook fiind și el în boxeri . Ce ? Nu știți cât de cald e aici .
Dau draperiile la o parte , lăsând lumina să intre în încăpere . Mă uitam pe geam . Era o priveliște frumoasă .
Jungkook: Ce sexy ești iubire ! Mă exciți la maxim !
Eu: Țineți-o acasă !
Jungkook: Bine ,bine *chicotește*Se da și el jos din pat și mergem la baie . Ne spălăm pe dinți , apoi intrăm să facem un duș. Din greșeală i-am atins membrul , acela începând să se întărească . Mă uit puțin la el cu coada ochiului . Era transpirat și se uita in jos .
Mă simt prost , dar îmi aduc aminte de ceva . Burtica mea nu e mare , deci aș putea să o fac . Și mie îmi e dor de atingerile lui , dar nu cred că e o idee bună.......... firar, ști ceva ?
Perspectiva ???
Alisa se lipește cu fundul de el , simțind cum membrul lui se întărește și mai mult .
Jungkook: Iu-iubire c-c-ce fa-aci ?
Alisa: Shhhh......taci și bucură-te de acest timp ,cât îl mai ai .Atunci începe un sărut pasional plin de dorința . Săruturile coboară , Jungkook lăsând-ui pete roșiatice pe tot corpul , acelea devenind mov .
Jungkook o ia în brațe și iese cu ia de sub dus , mergând în camera și aruncând-o in pat . Incepe iar cu săruturile in jos , apoi se oprește .
Jungkook: Ești sigura ?
Alisa: Mai sigura ca niciodată!--------------------------------------------------------------
Alisa:Aahhhhh
Jungkook: AhhhJungkook își dă drumul , apoi iese din ea ,lichidul alb și cald prelingându-se din mica găurică . Jungkook se pune lângă ea și o ia în brațe , dar se ridică înapoi panicat .
Jungkook: Iubire, daca ramai iar însărcinată?
Alisa își dă o palmă peste cap .
Alisa: Cum dracu sa rămân însărcinată daca sunt deja ?
Jungkook: Ohh.....așa e !Alisa chicotește și se uită la ceas .
Alisa: E 13:34 , ne-am cam făcut de cap 3 ore .
Jungkook: Mi-au plăcut alea 3 ore ! Și când mă gândesc că nu mai pot sa te ating după.
Alisa: Jungkook, după ce nasc ,poți să mă atingi cat vrei , spune și chicotește
Jungkook: Da , oricum de-abia aștept să văd ce e , mai avem 2 luni și vom afla !Cât timp soții Jeon veneau spre casa de pe insula , ceilalți stăteau și vorbeau pe terasa . Când îi zăresc se opresc din vorbit si se uită la ei .
Jimin: Ce-ați făcut mă atat ?
Jungkook: Adică ?
Jimin : Adică e aproape ora 2 și voi nu ați mai ieșit de acolo !
Alisa: Aaa...pai ....Maya: Nu-mi zi .....AAAAAA... AȚI FĂCUT-O!
Jungkook/Alisa: MAYAAA !
Jin: Deci e adevărat ! Jungkook îmi pare rău de tine , că va fi ultima , după papa câteva luni .
CITEȘTI
Obsesia mea
Teen FictionJeon Jungkook cel mai cunoscut criminal din Coreea se îndrăgostește la prima vedere de o studentă la facultate , aceasta devenind curând obsesia lui . Oare vor ajunge împreună?