Αχ

1 0 0
                                    

Η σχέση μας κυλάει ανάποδα, και τι εννοώ μ'αυτο; Αχ και να ξέρες από ταινίες, να μπορούσα με μια παρομοίωση απλά να σου εξηγούσα, να σου λεγα πως μου θυμίζουμε έναν κάποιον Μπάρτον, Τιμ, έναν που γεννήθηκε και μίκραινε, σαν τα συναισθήματα μας. Αλλά εσύ δεν ξες από ταινίες, και γω δεν μπορώ να σε πάω στα αγαπημένα μου θερινά, που τόσο θέλω. Η σχέση μας κυλάει ανάποδα, ερωτεύτηκαμε, ενθουσιάστηκαμε, πηδηχτήκαμε τρελά, λείψαμε, ταξιδέψαμε, ονειρευτήκαμε παράλογα. Γνωριστήκαμε σαν να γνωριζόμασταν από παλιά, μας μαθαίναμε σαν να μας ξέραμε τόσο καλά, μας θυμώναμε μόνο που δεν μας δείχναμε κι άλλο τον έρωτά μας. Και όπως ο Μπάρτον, ο Τιμ, αυτός που δεν γνωρίζεις και δεν θα με άφηνε ο ύπνος να σου μάθω, έγινε ο έρωτας μας πάλι βρέφος, τόσος δα, ξεχαστήκαμε, μας ξεμάθαμε, μας αγνοούμε, μας νοιάζουμε εγώ, εσύ, όχι εμείς, μας είναι δύσκολο να πούμε σ' αγαπάω, ή μου λείπεις, ή θέλω η ζωή μου να μη πάψει να ταυτίζεται με τη δική σου. Ξέρουμε μόνο πια να λέμε τα τυπικά του τηλεφώνου, φιλιά στέλνουμε μόνο αερικά, και οι αγκαλιές μας έγιναν ρηχές, κοντεύω πια να γίνω ρηχή εγώ η ίδια. Πάλι καλά που θυμάμαι να γράφω, όχι πως ασχολήθηκες ποτέ σου να με μάθεις ως εκεί.

Κάπου κοντά στα γενέθλιά σου (Φεβ.2021)

My writingsWhere stories live. Discover now