Γενιές μηχανών.

26 1 0
                                    

Και έβαλαν μπρος ένα καινούργιο σχέδιο, ένα σχέδιο που αναμφισβήτητα θα έπιανε τόπο. Και είπαν να τους κάνουν όλους μηχανές, ρομπότ βρε παιδί μου, είπαν να τους κάνουν φερέφωνα της δικιάς τους απληστίας. Και αντί για γνώσεις, στο μικρό μυαλό τους έβαλαν αέρα μέχρι που ο αποθηκευτικός χώρος τέλειωσε και αυτοί κατάφεραν να δημιουργήσουν τον στρατό από άβουλα όντα, που ωσάν ζώα, στην κάλλιστη περίπτωση, εκπαιδεύτηκαν να υπακούν το αφεντικό. Και μια και δυο που πήγαν να αλλάξουν, να σκεφτούν, τους γέμισαν ξανά με αέρα τα μυαλά και χάθηκαν έτσι και οι τελευταίες σπιθαμές ελπίδας. Και εκτός από αέρα στα μυαλά τους γέμιζαν και με ναρκωτικά, λόγους τα αποκαλούσαν και υποσχέσεις. Γιατί ήταν της μόδας να παίρνεις ψέματα, και ποιος δεν θέλει να είναι της μόδας; Όμως μια μέρα ένα παράξενο ον, ένα ον που αυτοί που γεμίζουν τους άλλους ψέματα δεν είχαν ξαναδεί, άρχισε να σκέφτεται, άρχισε να μαθαίνει, να γνωρίζει, να ρωτάει και να κατανοεί. Και όσο και αν του γέμιζαν το μυαλό αέρα ο αποθηκευτικός χώρος ήταν άπλετος και ο αέρας σπρώχνονταν από τις σκέψεις και έβγαινε ξανά έξω. Και όσο και αν του γέμιζαν το μικρό οργανισμό του με ναρκωτικά, το ον είχε μάθει να καταλαβαίνει, να αναγνωρίζει τα ψέματα, είχε ανοσία σε αυτού του είδους τα ναρκωτικά. Και τα περίεργα όντα εξαπλώθηκαν, έγιναν πολλά και όλα σκέφτονταν. Και οι άλλοι, αυτοί που γέμιζαν τους άλλους ψέματα φοβούνταν, έτρεμαν, τα ρομπότ τους ζωντάνευαν, οι μηχανές αντιδρούσαν, τα ζώα δάγκωναν. Και τους έφαγαν, τους αποτελείωσαν, όμως μετά έφαγαν ο ένας τον άλλο. Μόνο ένας έμεινε. Το πρώτο μικρό, παράξενο ον.


~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·~·  

Les Miserables στην φωτογραφία, να το δείτε! :)

My writingsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora