Πωλούνται ματιές

26 2 7
                                    

Πωλούνται ματιές. Για τους παράνομους έρωτες. Για τους εραστές που φοβούνται να κοιταχτούν μήπως μαρτυρήσουν το μυστικό τους. Πωλούνται και νύχτες. Νύχτες για όσους επιζητούν λίγες μόνο ακόμα ώρες μαζί, για όσους δεν αντέχουν σε απόσταση, για όσους έχουν λιώσει στη μοναξιά τους. Γιατί οι ματιές φουντώνουν τα πάθη και οι εραστές παύουν να μιλούν γιατί το μόνο που βγαίνει απο το στόμα τους είναι το όνομα του μυστικού τους. Και έτσι η μια νύχτα φτάνει για να ξεθυμάνουν έστω και για λίγο τα φουντωμένα πάθη.

Πωλούνται ματιές. Για τους ανεκπλήρωτους έρωτες. Για τους ερωτευμένους που φοβούνται να κοιτάξουν γιατί ξέρουν οτι η ματιά τους θα είναι ανούσια. Γιατί δεν θα είναι εκεί. Ποτέ δεν θα είναι εκεί. Πωλούνται και νύχτες. Νύχτες για όσους επιζητούν λίγες ώρες μόνο με κάποιον, για όσους δεν αντέχουν στην απόγνωση, για όσους έχουν λιώσει στη μοναξιά τους. Γιατί οι ματιές βρίσκουν αντίκρυσμα μόνο στο κενό και η ελπίδα απαιτεί να περάσουν οι ερωτευμένοι μόνο μια νύχτα με αυτόν που γι'αυτούς δε νιώθει τίποτα, για να τραφεί λιγάκι η απελπισία τους, για να πληγωθεί λιγάκι ακόμα ο εγωισμός τους. Και έτσι μια νύχτα φτάνει για να φουντώσουν κι άλλο οι ελπίδες, για να ερωτευτούν κι άλλο τα λάθος άτομα.
                                                           
06.11.2016

My writingsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon