Herşey iyiye değil de kötüye gidiyormuş gibi . Evet ben çok yoruldum sandigim kadar da güçlü bi kız değilmişim . kimse ömrü boyunca beyninde tam olarak iyilesmemis bi tümörle yaşamak istemez . bütün günler haftalar aylar boşa gitmiş gibi sanki hic bi tedaviye cevap vermeyen ama ne zaman da öldüreceği belli olmayan bi tümörle türkiyeye geri dönüyoruz . burada geçirdiğim 8 ay benim 8 yılımı calmısda sadece değişen şey yaslanmam olmuş gibi içimde ilk gün ki gibi huzursuzluk var .
- hazırsan çıkalım mı masal. ?
bi elimde valizim bi elimde basarızlıgımla geri dönmeye hazırdım . kirli sakalları iyice uzamış savaşa basımla onay verdim ve hastanenin çıkışına ilerlemeye başladık . yorgun bedenim yavaş adımlarla hastaneden çıkış adımını atmıştı . havaalanına geldiğimizde ikinci defa uçağa binmenin verdiği endise vardı içimde . uçaktaki yerlerimizi alırken ağzıma mühür vurulmuş gibiydim hic konusasım yoktu . evet savaş hastaligimin önune gecebildigimizi söylüyordu ama ben hala beynimde tasidigim bu şeyin tamamen gitmemiş olmasını basarisizlik olarak dile getiriyordum .
Cam kenari benimdi neyseki 8 ay tedavi olduğum bu ülkeden geri dönüyordum turkiyeye . saclarim kemoterapide dökülmüştü onlar benim en değerli varliklarimdi, savaşla beraber kazitmistik saclarmzi baya uzamisti ama eskisi kadar uzun değildi zaten eskisi kadar güçlü ve mutlu da değildim . ben anlamaliydim babamin öldüğü o gece hayatimin en son mutlu günü olduğunu . savaşla sevgili degildik ama 8 ay da çok şey paylastik hem anne hem abi hem sevgili oldu bana hep yanimdaydi çok eglendim onunla . yasadigim son 8 ayi düşünürken omzumda bi agirlik hissettim savaş bütün kusursuzluğu ile omzuma yatmisti . gözlerini yüzüme dikti o baskislardan bir çok şey cikarabilirdim ama şuan sadece bende ona umutsuz gözlerle baktm sanki şu 8 ayda gözlerimin mavisi bile koyulasmisti . ya da artik aynaya bakamyordum .
- heycanlimisin ?
Hayir anlamında salladim basimi ve tekrar yasladm cama . neden bilmiyorum ama üşümüş olan ellerini bilinçsizce yumruk yaptigim elimin üstüne koydu
- ıstır mısın?
Yine cevap vermemeyi seçerek ellerini bana büyük olan kapsonumun kollarinin içine soktum gerçekten soğuktu .
Savaş neden benimle olmayı seçmişti onca gün neden yanimdaydi bunlara anlam yuklemelimiydim ? Yoksa bana acidigi için mi hepsi ?
Onunla gecirdgim onca vakitte ideal erkek olduğunu da anladım kızlar ona asik olmakta hakliydi sanirim . ben mi ? Ona asik olup olmadigimi bilmiyorum evet ikimizde birbirimize karsi birşeyler hissediyoruz ama hep adim atmaktan korkuyoruz . birbirimizin hayatına giremiyoruz da cıkamıyoruz da en kötüsü de bu degilmi ne olduğu belirsiz ne siyah ne beyaz , gri . bi gün bana o kadar anlamlı bakıyo o kadar iyi davranıyoki tamam diyorum bu çocuk beni seviyor hadi masal at adimini koy noktayı , sonra ki gün sanki dün olmamış gibi oluyor adımlarım geri geri gidiyor , her defasında sıfırdan başlıyoruz . evet tamamen sıfırdan başlayıp ilerlemek zor biz de zoru beceremedik . Birce Amerikadan döndüğünüz de sevgili olursunuz demişti ama aksine hic öyle birşey olmadı . istemezmiydim şu uçaktan el ele inmeyi.
- acıktın mı ?- biraz
55 kilodan 49 kiloya düsmüstüm . yani bildiğiniz baya baya cöküslerdeyim . yorgun huzursuz karamsarım . eliyle hosteste çağırdı , mini eteği seksi vücudu ve dolgun göğüsleriyle bize doğru yaklaştı. Savaş ellerini elimden çekip dogruldu
- biz iki pizza tost iki tanede meyve suyu alabilirmiyiz
- tabi hemen getiriyorumYanimizdan uzaklaşırken kizi baya bi suzdum . sonra camdan yansimama baktim siyah bi tayt beyzır bi tshrt bedenimden oldukça büyük bi kapson daginik saçlar ve spor ayakkabılarla , kızın yanında amele sumugu gibiydim . acıdım bi an kendime . Savaş da kıza oldukça dikkatli bakıyordu . kız yaklaşık 4 dakika sonra elinde tepsiyle geri geldi . koltugumuza servis açıp savaşa da göz kırpmayı ihmal etmeyerek uçağın arka taraflarına yöneldi .
- neden göz kırptı sana
İçimde tutmayıp salakca bi soru yonelttim savaşa , yüzüne munzur bi gülümseme yerleştirip eliyle saçını düzeltti ve sonra tek kaşını havaya kaldırıp
- sence ?Diye sordu sorumun cevabını almıştım
- ukala
deyip yemegime odaklandım , benden bagimsiz bi şekilde suratım iyice asılmıştı belki de savasin şu kiza bakmasindandir . yemeğimiz bittiğinde hostest yanimiza yaklaştı tepsileri alırken bi gözü savaştaydı. Savaş bir anda dudaklarıma yapıştı neye ugradıgımı saşırmıstım , ne zamandır dudaklarinin tadini almiyordum kızda bende soka girmistik . bi sure daha optukten sonra dogruldu ve kıza döndü
- yakında karım olucak yakışıyor muyuz. ?
Kız başını belli belirsiz sallayıp uzaklaştı
- neden yaptın bunu
- yanımda oturuyorsun ve sevgilim varken ona yavsadıgımı düsünmesin diyeNe yani sadece bu yüzden miydi benim duygularım ne olucaktı ? Benimi kullanmıştı adamligini göstermek için . gözlerimi devirdim ve kolumla dudaklarmı sildim . ona cidden sinirlenmistim
- hem de kıskanmıstın ona benim , senin olduğunu göstermek istedimNe ?
- kıskanmadım , hem sen benim değilsin ki
Basımı kolunun altına aldı , rahatlatıcı kokusu beni büyülüyordu
- uyu
diye emir verdi iyice yayılıp kendimi uykuya teslim ediyordum ki savaş o güzel sesiyle mirildandi
- neden senin olmuyorum işte ?
Cevap verecek kadar ayık değildim ve sözlerini beynime asarak uykuya bıraktım kendimi.
YENİDEN SİZLERLEYİM MASAL VE SAVAS MUTLU OLUCAK ARTIK
MASAL VE SAVAS AMERİKA DA TEDAVİ İCİN BULUNUYORLARDI GERİ DÖNÜŞ YAPIYORLAR
YORUM LÜTFEEN
YENİ MASAL BARBARA PALVİN KARAKTER DEGİSİKLİGİ