- Basıldınızzz
şoktan elimi bile cekemedim . defne farah ve ilayda karşımda . hemen ayağa kalkıp defneye sarıldım .kokusunu bile ozlemisim . defne benden ayrilip sandalyeye oturdu . diğer kizlarla da sarildiktan sonra hep beraber oturduk . defne elini semihe uzattı .
-savas?
Semih bi bozuldu ki . defnede havada olan elini indirip soru sorarcasina bana baktı .hemen atladim lafa .
-semih defne ,defne Semih
diğer kizlarla da tanistirdiktan sonra kahvaltıya başladık . masada herkes sessizdi defne büyük bi pot kırdı .ama kiz napsin ben ona hep savası anlattim . semihi bilmiyo bile.sessizce kahvaltimi yapmaya calisrken telefonuma gelen mesajla irkildim . savastandı . " sirketin sana ihtiyacı var tembel " mesajı okurken hafif tebessüm ettim .
-benim ise gitmem lazım biz kalkalım mı
Semih masadan kalkip hesabı ödemeye gitti . semihin masadan ayrilmasiyla defne gözlerini kocaman açıp " seni oldurucem sökül bakalım " bakışı attı . o bakis tam olarak söyle oluyor gözler hafif kısılıyo dudaklar çok az buzuluyo kafa sağa sola sallanyo . iste defnede boyle yaptı . en masum ifademi takıp derin nefes alıp başladım .
-herseyi anlatıcam bu planımn parçası rol icabı sevgilim
-yavas gel lütfen kapasite bu demi. ?
ellerimi birbirine cırpıştırarak .
-savası unut kelebegim
Semih hesabı ödemiş .arabaya doğru ilerliyordu
-masal hadi
kafamı salladıktan sonra defneye kocaman sarıldım sonra ilaydayla faraha .tam gidecekken defne kolumdan cekip yeniden sarildi .
- herşeyi tam detayıyla anlatıcaksiniz rapunzel .
- tabiki kelebegim
deyip göz kırptım . çantamı alıp arabaya ilerledim Semih arabaya binip gözlüğünü takmis beni bekliyordu . koltuğa oturup emniyet kemerimi taktım .Semih hala arabayı calıstrmyodu . noldu lan zengin züppe benzinin mi bitti? ahah . iç sesime dış sesimle güldum . öyle de sorunlu bi insanımdır . dayanamayıp semihe döndüm .
-gitmiycekmiyiz?
-savas kim
sesi bi hayli sinirli cıkmısti baya kızmıstı . ee sonuçta bana da boyle bisey yapılsa bende kızardım kızmakla kalmaz sevgilimi de kızartırdım .
-bi aile dostumuzun oğlu
-niye beni savaş sanıyolar
-seni tanmyolar ve savaş sandilar ne var buyutcek gitmiyceksek taksiye binicem
yaptıgı hareketle şoktan bakakaldım . emniyet kemerimi çıkarttı sonrada kapıyı açtı .
-inebilirsin
nasıl ya bi dk bu çocuk napıyo boyle gerizekalı . demek ki yanlış kişiye blöf yaptım . ben bu çocuk iyice bana baglandi diyorum çocuk beni arabadan kovuyo . cantamı alıp indim . hızlıca kapıyı carptım .gaza bastı gitti .
-siktir git lan
diye arkasından bagrdım son sesimle . sonra taksi beklemeye başladım sonunda bos bi taksi geldi . elimle dur işareti yaptım . hemen taksiye bindim .
-kaya holding
salak bu çocuk ya erkek kezbanı beni arabadan attı . sakin ol masal o çocuk tam bi ukala diye kendimi sakinlestirirken telefonum çaldı arayan. ' Taş Bebek ' yani elifdi inanmıyorum . elif beni arıyodu heyecanla kulaklgmı takıp açtım telefonu.