Savaş Soylu.
sabah gözlerimi acamadm basim nasil agriyor . yanima bir baktim hande ciplak yatiyo bende ciplagim Allah kahretsin naptim ben . Hande benim kardeşim gibiydi onun yüzüne nasil bakacaktim . hemen yataktan kalkip pantolonumu geçirdim tam gömleğimi giyiyordum hande acti gözlerini .
-savas
ne diyecektim ben ona sarhostum affet falan mi sacmalama savaş . hic cevap vermeden ciktim odadan . arabama atlayıp eve gittim duş alip uzerimi giydim . telefonumda 24 cevapsiz cagri var . babam şirketten sekreterler falan .kafam o anda zonkladı. bugün bi toplantı vardi hemen arabaya bindim .
Masal Kaya .
Semih beni bi otele bıraktı . masraflarini o ödedi . firat amca bi şoför gonderecekmis şirkette toplantı varmis .
sabah yastiktan kafamı kaldırmak istemiyorum . bi yerlerden titreme sesi geliyor ama heralde deprem oluyor ya olucem ama ben daha çok gencim . elimi yastigin altına attim ki telefonum caliyor numaranin sahibini bilmiyorum .
-efendim
-masal hanım ben fırat beyin sekreteriyim şoför otelin önünde bekliyor hemen hazirlanip şirkete gelmeniz lazim
-tamam tamam
nasıl hazirlanicam ben ya uf . kalkıp bi dusa girdim havluyu kafama sarıp mini dar siyah askılı sırtında çapraz askılar olan elbisemi giydim .kurutma makinesini prize takip saclarimi kuruttuktan sonra düzleştirip at kuyruğu yaptim pembe kupelrimi taktim pempe rujumuda surdum cantami aldim cikacakken ayakkabilarimi unuttum . bi insan nasıl ayakkabilarini unutabilir ya telefonunu bile unutur ama ayakkabı nedir ya . koşup yatagimin yanindaki pembe rugan topuklu ayakkabılarimi giydim . kapimi kilitleyip nefes nefese attim kendimi . lüks bi BMW bekliyor .beni görünce bi adam inip kapimi açtı .
-hosgeldiniz masal hanım
-hosbulduum
-cok güzel olmussunuz
-saol
deyip kapımı acti arka koltuğa yayılıp oturdum . ama müzik yoktu .
-acaba şarki acabilirmisinz
-tabi
deyip irem dericinin bir miyiz şarkısında durdu . kafamı cama yaslayıp şarkıyı içimden mırıldanmaya başladım .
Savaş Soylu .
- savaş bey babaniz toplantı odasında sizi bekliyor .
-tamamdir
deyip göz kirpttim . şirkette bana asilmayan kiz yok resmen . kapiyi tiklatip içeri girdim herkes vardı . babam biseyler anlatiyordu bana baktı ve kasini kaldirip konuşmaya başladı.
-ooo savaş bey gelmeseydiniz
-oyleyse cikayim ;))
-hadi hadi otur
hemen koltuguma oturdum .babamın şirket hisseleri falan vardı nolucaktı hic bisey bilmiyorum zaten bi aklım da hande de kızı yatakta bırakıp geldim .
sekreter girdi içeri .
-savas bey ne icersiniz
-ben bi acı kahve alyım
daha kendime gelemedim malum . babam sekreteri yanına çağırdı eliyle
-masaldan haber varmı yonca
-yoldalarmıs geliyolarmıs
-tamam
doğruya masal yoktu .hanfendi sevgilisinin koynundan cikip gelememiştir . onu da anlamak lazım . bi de babam bana kızar geç geliyosun diye . kız ortalıkta yok. derken kapı açıldı .içeri masal geldi ama nasıl güzel olmuş bi içim su . gidip o pembe dudaklarına yapisasım geldi . babm onu görünce ayağa kalktı .