Taksi!!

1.3K 33 2
                                    

Tam 15 dakikadır taksi bekliyorum . savaşa beni de şirkete götür dedim goturmedi pislik . Çağırdıgım taksi de gelmek bilmedi . Gelen geçen arabalara bakmak daha doğrusu içindeki insanlara bakmak favorilerim arasındadır . Şuanda üstü açık siyah son model arabanın içindeki son model çocuğu kesmekteyim . Bu ne yakışıklılık abi ya anneler neler dogruyo . Canım sen savaşın kayıp erkek kardesimisin bi o kadar yakısıklısın da. Eh be sonunda taksi geldi yoksa otostop falan cekcektim . Kapıyı açıp etegimi duzelterek taksiye oturdum . Hemen kulaklıgımı aramak için cantama gömüldüm resmen oh be sonunda buldum kulaklığı . Telefonuma takmadan önce kafamı kaldırıp nereye gidicegimi söyleyecektim ki aynada gördüğüm yuzle saşkınliktan nutkum tutuldu şoka girdim . birazdan da bime uf şu halimle bile soğuk soğuk espriler yapıyorum . Aynada gördüğüm göz altları mor , sakallı , kafasına kapsonu geçirmiş kisi tam olarak semihti . yüzümde hem korkunun hem de sasırmanın oluşturduğu acayip bi yüz ifadesi vardı . titrek ses tonuyla konusmustum .

-Semih ne yapıyorsun

-Artık hep beraber yasıycaz sevgilim

dediğinde cevap vermeye bile çalışmadan telefonumu çıkardım tam savası arayacaktım ki başıma aldığım darbeyle koltuğa yayılıp kaldım .

Ayıldıgımda hava kararmıştı ve biz hala yoldaydık . Basımdaki ağrı sebebiyle elimi başıma koyup hafif kanadıgını görmemle ' Ah ' dedim . Semih de arkasını dönüp baya uzamış sakallarının arasından gulumsedi .

-Uyandın mı hayatım geldik sayılır

deyip önünü döndü bi eliyle şapkasını açarken bi eliyle de direksiyonu kullanıyordu .

-Sen beni bıraktın ama ben seni bırakmadim gördün mü hani evlenicektik ya o hayalimizi de gerceklestiricem

bütün bunları yavaş yavaş söylerken cümleleri beynime beynime vuruyordu . Yere eğilip çantamı aramaya koyuldum . Cantam yoktu! 

-çantam nerde Semih

-napıcaksn

-Nerde dedim

bakmayın boyle ters cevaplar verdigime içimden yusuf yusuf cekiyom .

-Attım yok artık o

dediğinde elimi yumruk yapıp sıktım . cama yaslanıp nerede olduğumuzu anlamaya calısyordum ama ormanlık bi yoldaydık ve etraf karanlıktı .

Savaş Soylu .

Eve girer girmez salondaki bütün gözler bana çevrildi .Noluyoz lan . Elimdeki anahtarı cebime koyup kanepeye ilerledim . yüzüme kocaman bi gülümseme yerleştirerek bizimkilere baktım hepsinde benim aksime endişeli bi yüz vardı .

-eee masal nerde abi

-ne biliyim ben

dediğimde herkesin yüzündeki endişe bin kat daha arttı babam ayaga kalkıp telefonundan birilerini aramaya koyuldu . neler oluyordu burada masala bisey mi olmuştu yoksa .

-abi masal senden sonra şirkete gitmek için cıktı ama hala dönmedi

dediğinde yüzüme alaycı bi ifade takınıp konuştum .

-merak etmeyin sevgililerinden birinin yanındadır arasanıza

-aradık oğlum telefonu kapalı

diyen anneme onay veren bakışlar atıp bana doğru döndü birce

-kayayı da aradık onun yanına gitmemiş semihle de zaten ayrıldılar gorusmuyolar

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin