Savaş Soylu .
Kamera kayıtlarını alıp bu işlerden anlayan arkadasim Girayın yanina gittim . kapiyi alacaklı gibi çalıp açmasını bekledim .
- hoşgeldin abi
-hadi hemen bakalım
daha önceden haberi olduğu için neyden bahsettiğimi anlamisti . beni yukari kata cikarip kapisinda şifre olan bi odaya getirdi burada birçok bilgisayar ve değişik aletler vardı . bi sandalyeye oturup bilgisayarı acti .
-ver abi kayitları
aceleyle cebimdeki CD yi giraya uzattım . bilgisayara takıp masalın gidişini izledik . etrafta deli gibi dolanıyordum masalı bulmam lazım ya ona bisey olursa . bunları düşünmek bile istemiyordum .
-savas bi otur şuraya basimi döndürdün .
-sen sus da isini hallet
deyip sandalyeye oturdum ve girayı bekledim . lan ne zor ismis yarım saattir bekliyom . paketteki son sigaramı çıkarıp yakacakken Giray sandalyesini bana çevirdi heyecanla .
-abi su çocuğu taniyomusun en son hali bu görüntünün
dediğinde dikkatli dikkatli sakallı kafasında kapson olan çocuğa baktım bi yerlerden tanidik geliyordu ama nereden . oturup biraz düşündükten sonra elimi masaya vurup adeta dislerimin arasından haykırdım .
- Semih lan bu
Masal Kaya
gerizekalı bu çocuk ya . artık biseyler yapılması ve burdan kurtulmam lazım . Semih elinde bi cantayla geldi yatağımın kenarına oturup . çantayı açmaya başladı bi ilk yardim cantasiydi .
-gel yüzünde iz kalmasın temizleyelim
- istemez
- eminmisin
-ya istemiyorum dedim
-iyi be ne halin varsa gör
deyip odadan çıktı elimi sirtimdaki acının sebebini öğrenmek amacıyla sırtima goturdum sargı beziyle sarılmıştı .ne olmustu ki . herhalde dustugumde taşa falan gelmiş olmalıydı . ya da bu sadist bebe yapmış olabilir .yavaşca ayağa kalkıp odada bulunan küçük pencereye doğru ilerledim belki buradan disarı cıkabilrim diye düşünmeye başlamadan aşağı bakmamla hayallerim suya düşmüştü . yerden oldukça yukarıdaydım . karanlık olduğu için pek goremiyordum disariyi . uykum gelmişti ve sanki bütün vücudum kırıkmış gibi agriyordu . yatağa yatıp kenardaki pikeyi üzerime örtüp uykuya teslim ettim kendimi .
Savaş Soylu .
- Giray sen bu Semih çelik denen herifin nerde evi yazligı neyi var bi araştır ben seni sonra ararım
-tamam abi merak etme sen
Uykusuzluktan ve yorgunluktan bayılabilrdim . annemi görmek için odasına çıktım . yatağında uzanıyordu . kapıyı yavaşça kapatıp yanina oturdum . yüzü çok renksiz duruyordu . bugün çok yorulmuştu ve üzülmüştü .elimi sımsıkı tutup gözlerimin içine baktı .
-oglum masala bisey olmadan bul onu
-merak etme annecim sen üzülme
-nasıl uzulmeyim paşam
dediğinde elini öpüp odadan çıktım . odama gelip yatağa uzandım . masal nerdesin be kızım . aşşalık herif kim bilir nereye götürdü . eğer ona dokunursa onu gebertirim . düşünmekten uyuyamıyordum . tekrar girayı aradım .