Savaşın İntikamı

1.2K 32 0
                                    

Savaş Soylu .

Sinirle pelinin tek basına kaldığı eve geldim kapıyı dantel mini iccamasirsiz geceligiyle pelin açtı . beni görünce yüzüne bi gülümseme yerleştirdi .

- hayatım hoşgeldin 

-hosbuldum

-sen hic gelmezdin buraya o geceden sonra

-belki o geceyi tekrar etmeye gelmisimdir .

deyip göz kırpttım . kapıdan içeri girip salondaki kanepeye oturdum o da gelip yanıma oturdu .

-zevkle tekrar ederiz

pis sürtük ama ben sana öyle bi gece yasaticam ki canı ilk defa bu kadar yanacak . pelini elinden tutup kendime doğru yaklastirdim daha sonra kucagıma alıp yatak odasına çıkardm .yatağa hafifçe yatırdıktan sonra bende üzerine ciktim kendini çoktan bana teslim etmişti bile boynunu öpüp geri çekildim . kapattigi gözlerini saskinlikla açtı.

-hadi içecek biseyler getir

dememle sırıtti sonra . kıvırta kıvırta cıktı odadan . onun çıkmasıyla elimdeki kamerayı yatağı görecek şekilde yerleştirdim . simdi planıma baslıyordum. elinde içeceklerle yanıma geldi .elindekileri alıp komidinin üzerine koydum .

-ne yapıyorsun .

-seni hemen istiyorum vakit kaybedemem .

-pekala

deyip üzerimdeki tshrtu çıkardı. bende onu soyduktan sonra yatağa yatırdım

1 saat sonra

tam bir saatidir onu becermekle mesgulum ve asla hayır demiyor . üzerinden kalkıp uzerimi giyinmeye koyuldum .

-ya bukadrcık mı

-merak etme bitmedi

dediğimde yüzüne kocaman gülücük yerlestirdi çıplak vucudunda kollarini ve bacaklarını iki yana açtı ve gözlerini kapattı . şuanda bile bana seksi gelmiyordu aklımda hala Masal var onu o halde biraktigim için vicdanım beni rahat birakmiyor .kapıyı açıp önceden ayarladıgım 3 arkadaşımı sadece isim düştüğünde aradıklarmdan . aslında çok işim düşmez birine ama neyse . onları içeri aldıktan sonra soyunmaları için talimat verdim hepsi de abazanın ve kadın duskunun teki oldukları için para vererek çok kolay ikna etmiştim onları yanımda soyunmaları da onlara gore normaldi . üçüde soyunduktan sonra peline seslendim .

-aç gözlerini bunu görmek istersin

dediğimde çocuklar yatağın basında peline ac kurt gibi bakiyorlardı . pelin gözlerini açmasıyla ciglık atmasi bir oldu .

-savas bu ne demek

diye korkulu sesiyle cırladı .

-hamile olmayıp beni kandirmanin sonucu demek

deyip pic smile yaptım ve ' başla ' komutunu verip disari ciktim . 15 dakikadır pelinin inlemeleri ve yalvarmaları devam ediyor dayanamayıp içeri girdiğimde birisi pelini üstüne almış diyeri ağzına vermiş değişik iğrenç pozisyonlardaydılar . pelin ağlıyordu . gidip kamerayı kapattım .

-siz çıkın

dememle çocuklar cikti . pelinde zorlukla kendini yatağa attı .gözyaşları durmuyordu ve bu beni sinirlendiriyordu .vücudu morluklarla doluydu ve bazı yerleri kanıyordu .ona acımıstm doğrusu ama onun bana yaptiklarini ödemesine yetmemisti . kaç gün insan içine cikamamistim reziliklerinden dolayı .kamerayı elime aldım odadan çıkacakken aglamsı sesli bi hal aldı .

-gitme bırakma beni yalvarırım savaş

sinirle kamerayı koydum ve pelini kucagima alıp banyoya goturdum . kuvete oturttum ve suyu açıp onu yıkamaya başladım elime lifi alıp her yerini yıkadım durulayıp havluyla kuruttum ve kucagima alıp tekrar yatağa getirdim üzerini giydirip çarşafları değiştirdikten sonra yatagina yatirdim ağrı kesici ve süt icirdikten sonra kapıya doğru yoneldim .

-saol herşey için

arkama dönüp tekrar ona baktım ve kapiyi hızla çarpıp çıktım merdivenlerden inerken aklima kamera geldi hızla yukarı cikip kamerayı almaya odaya girdiğimde pelinin elinde olduğunu fark ettim . adi ona aciyip yardım etmiştim o ise kamerayı almak için oyalamıs beni .hızlıca kamerayı çekip aldım sinirle gözlerine baktım .

- bu burada bitmedi küçük hanım

deyip odadan ciktım is artık pelinle masalı yuzlestirmeye gelmişti . onu kameradaki görüntülerle tehdit edicektim artık benim için pelin defteri kapanmıştır ...

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin