Zorbela gözlerimi açtım . Korkuyordum ,Vurulmuş olmaktan , ölmekten korkuyordum . Kimse istemez bi şizofren aşık tarafından aptalca öldürülmeyi . Biraz daha gözlerim kapalı yerde yatarken tanidik bi koku burnuma çarptı ve ardından nazik bi el yüzüme düsen saclarımı geri çekti .
- masal iyi misin güzelim
sesi oldukça endişeli geliyordu bu savaştı . beni merak ediyordu . yere dusmenin etkisiyle sirtimdaki yara da sızlamıstı . zaten aç olduğum için halsizdim de . bunların yanı sıra ben vurulmuş muydum? neden gözlerimi açmak isterken bunu yapamıyordum .
- çekil de hemen bi hastaneye goturelim
diye kaya savaşa çıkıştı fakat savaş kaya ya cevap verme gereginde bulunmadı . nazikçe bi el belimin altına ve bacaklarıma yerlestikten sonra havalandıgımı hissettim biri beni kucagında taşıyordu . açıkçası kim olduğunu merak ettiğim için elimden geldiğince gözlerimi araladım fakat bulanık görüyordum beni taşıyan kişi savaştı onun kokusunu alabilmek için göğsüne hafif başımı yasladım . kasları oldukça gergindi . hareket ettiğimi hissetmiş olacak ki nefesini çekti.
- masal beni duyuyomusun
- hı hı
gibi sesler çıkardım ama duyduğundan endiseliyim . savaş beni ambulansın sedyesine büyük bi özenle yatırdı . bi el elbisemin fermuarını açarken sert bi şekilde kapılar kapandı .
- iyi mi o. ?
derken savasın sesi endiseli ama oldukça sertti
-merak etmeyin vurulmamış koluna ufak bi sıyrık almış fakat vitamin ve su eksikliği sebebiyle bayılmıs olmalı .
-yüzündeki yaralar ne. ?
bi el hafif bi şekilde yüzüme dokundu acıyla ' ahh ' diye inledim . bunu benim dışımda pek kimsenin duyduğunu zannetmiyorum çünkü ambulansın siren sesi oldukça kuvvetli . elbisenin üzerimden çıktığını hissettim fakat çıplak olup olmadığım hakkında bi fikrim yoktu . üzerime ince bi örtü örtülürken iç camasırlarımın hala üzerimde olduğunu farkettim . hala aklımda sorular vardı konuşmak için çaba sarfederken sesimi dahi cikaramiyordum . göz kapaklarımın üzerine filler oturmuş gibiydi . çok az bi şekilde gözlerimi açtım iki bayanın , bir genç oğlanın ve savaşın olduğunu gördüm . kolumda baş gösteren ve oldukça şiddetli bi hal alan sızı vardı . agzım anormal derece de kuruydu ve nefes almamı zorlayan birşeyler tıkanmış gibiydi bogazıma . ambulans taki görevliler kendi aralarında birşeyler söylüyordu benim hakkımda olduğuna emindim , sesler oldukça siddetleniyordu fakat sesler uğultu şekline dönüştüğünde yolunda gitmeyen birşeyler olduğunu anlamıstım. beynim görevlerini yerine getirmek istemezcesine zonklayarak hayattan baglarım kopmuş gibi hissettiriyordu . ellerim ve ayaklarım soğumaya başlamıştı . artık hiçbirşey duymuyordum . bi el sağ daki elimi ısıtıyordu . göğüs kafesimdeki aletler de yerini almıştı. derin bi uykuya dalıcagımı hissediyordum . kulağımda bi nefes hissettim .
-hicbisey seni yıldıramaz sen güçlü bi kızsın şampiyon
bu ses savasindi . hayal kırıklığını gizlemeye çalışıyormuş gibiydi . ben vurulmamıstım, yüzümdeki cam kesikleri sırtımdaki sebebini bilmediğim acı ve kolumdaki sıyrık dışında hicbiseyim yoktu . yani benim bildiğim kadarıyla neden bu kadar kötü hissediyordum ?