Vicdanım İzin Ver Lütfen

2K 40 3
                                    

Savaş Soylu .

Masala kötü davranmak istemiyordum ama onun ve babası yüzünden benim ailem de paramparça oldu kız kardeşim babama hep katil gözüyle baktı annem 2 ay eve gelmedi . babam her gece içti sırf kendini suçlu hissettiği için sonunda tam herşey düzeldi dedik bu kız masal geldi ve acılarımızı yeniden ayaklandırdı . ben sırf bu şirket için babam üzülmesin iflas etmeyelim Haldun amcanin kemikleri sızlamasın diye hem okudum hem çalıştım . dışardan bakılınca mükemmel bi hayatım varmis gibi duruyorum . yakısıklıyım param var bi barım da var kızlar pesimde koşuyor . ama hiçbisey o kadar mükemmel değil .

camdan baktığımda bi çocugun kucagındaydı masal arabaya binip gidiyordu . o tokatı haketmistim . sonuçta o bizden daha çok magdurdu onun babası ölmüştü. okuyamamış yurtta kalmıştı . annesi nerde bilmiyordu . zor bi durumdu .

masal benim hayatıma giren en güçlü kızdı . hem güzeldi hem cesur herkesi herşeyi elde edebilecek güçte . onun benim olmasinı istiyordum .

Masal Kaya .

Araba fren yaptı yaklaşık 1 saattir yoldaydik . nereye geldik hic bilmiyordum . koltukta biraz dogruldum bi evdi bahçeli . dağlık biyerdeydik burası çok güzeldi . aklimda hala savaş vardı . ben savaşımı seviyordum bilmiyorum . ama simdi bi planım var ve ben bunu uygulamak zorundayım .

Semih elimden tutup indirdi beni arabadan .Buranın enfes rahatlatıcı kokusu vardi . huzur buldum resmen ben etrafa göz gezdiriyordum ve sanki bida nefes alamycakmıs gibi içimi nefesle dolduruyordum . Çantamı arabadan aldı yürümeye başladı bende onu takip ediyordum . eve girdik kimse yoktu içerisi nasil da güzel dekor edilmiş .

- burası benim evim .

-cok güzel

-annemle dekor ettik

anne mi? ne kadar da anlamını bilmediğim bi kelime agzima bile alamadgm . ben annemin adını bile bilmyrdum Handan diye hatrlyorum ama emin değilim . anneme dair hafizamda tek bi görüntü bile yok . babam öldüğünde annem birakip gitmismiydi yoksa hic mi yoktu bilmiyorum . yurtta kızlarla evcilik oynarken hep baba olurdum çünkü annenin ne yapacağını bilmezdim .

-zevkli biriymis annen

-oyledr .sen annenle iyi anlasbiliyomusun ?

-benn benim annem yok

-sey ben çok özür dilerim aptallik ettim affet

-onemi yok sen nerden bileceksin ki

-ya uf çok pardon

-neyse evini gezdirsene bana

-olur

deyip elime yapisti . bu çocuk her fırsatta elimi tutuyordu . savaşla bile el ele tutusmadik . savaş ne alakaysa artik her boka savası katiyorum . iyice plotonik falan gibi oldum yani . Ruh halim : Aaa bana masal dedi kesin seviyoo aq . Ne kadar aptal aptal düsünyorum . kıyamam semihte bana evi gezdiriyo burası banyo burası salon flan hic duymuyorum ya da dinlemiyorum .yüzüme taktım bi gülücük ben sırıttıkca bana bakıp o da sırıtyo . yeter artık ya savası düsnmekten semihi savaş gibi görmeye başladım . Semih beni kendi odasına getirdi .

-burası da benim odam

siyah vardı genelde . arada beyaz detaylarda vardı çok hostu .

-cok güzelmiş siyah en sevdgn renk mi

-yani öyle galiba

-benimde siyah en sevdiğim renk

kadınlar aslında siyahı sadece zayıf gosteryo flan diye sever ama ben karanlığı sevdiğim için seviyorum siyahı .

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin