Masal Kaya .
Zar zor hatrliyorum hala agliyordum saat sabah sekizdi .Daha sonrasında kendimi uykunun huzurlu kollarına birakmistim . Güneşin yüzüme çarpmasıyla uykusuzluktan ve ağlamaktan şişmiş agriyan gözlerimi hafif acmaya calistigimda tarık doktor vardı uyandigimi görünce gulumsedi .
- günaydın ne zaman uyudun ?
-bes dk uyumusum gibi , saat sekizdi
-suan 10:30 senin beş dakikan fazlaymıs
dediğinde zorbela tebessüm ettim . dosyaya biseyler yazıp serumumu değiştirdi kapıya doğru ilerlerken bana dönüp konuştu .
-birazdan taburcu olursun
-iyimis
deyip yatağa iyice gömüldükten sonra doktorun cikmasini bekledim . kapiyi nazikçe kapatıp çikti . bi daha asla savaşa yakın davranmiycam onu artik unutucam . güçlü bi kızım ben diye kendi kendime sözler verirken kapı tıklatıldı .
-gir
dememle birlikte elinde kocaman ayıcık ve bi kutuyla kaya girdi . ayıcıgı yanima koyup dogrulmama yardim etti . elindeki kutuyu bana uzattı heyecanla actıgımda saskinliktan donup kaldim neden mi kutuda Iphone 5S vardı . bu ne içindi ki benim zaten telefonum vardi .
-bu ne?
-cahilmisin kızım telefon
-iyi de benim telefonum vardı
-dustugunde kırıldı bende aramızdaki bağları koparmak istemedim
-ama ben bunu
sozumu bitirmeden eliyle agzmı kapattı ve kaslarini hafif cattı . şuan suratı çok tatlı şebek bide bana kocaman ayı almış yerim ben bunu .
-bunu kullanıcaksn
-peki saol
elini gri spor ceketinin cebine götürdü ve bi çikolata cikardı . bana uzatti .
-ye de azcık kilo al
- kilo mu alıyım?
-kadının balık etlisi makbuldür canım
deyip göz kırptı . ah sapsal bu çocuk ya .çikolatayı açti ve agzima zorla sokuyo . heryerim cikolata oldu asla çikolataya hayir demem ,diyen insan da değişik geliyo bana.
-kaya yeter
diyebildim agzım dolu bi şekilde .
-bitti zaten kabını da yeseydin
deyip peceteyle ağzımı temizlemeye başladı .Çikolata hep iyi gelmiştir bana tabi bukadar hızlı ve cignemedn yutmak zorunda kalmasaydım . Kaya küçük bi kız cocuguymusum gibi ağzımı büyük bi özenle temizledi ve peceteyi atmak için ayağa kalktiginda . kapı acildi Birce selma teyze ve fırat amca gelmişti .Birce elindeki poseti sallayarak bana doğru geldi ve yanagimi kocaman öptü .
-senin yakışıklı erkenci
diye kulagima doğru fısıldadı ve annesigile dönüp konuştu .
-hadi siz islemleri halledin ben masalı giydiriyim
-tamam
deyip selma teyze ve fırat amca dışarı ciktilar . kaya ise kenara yaslanmış bizi izliyordu . Birce benim yatakta oturur pozisyon almama yardimci olduktan sonra o bebeksi yüzünü burusturdu ve kayaya döndü .
- Ben cıkıyım sen giydir istersen
diye alaycı bi tavırla söylediğinde kaya hafif bozuldu ama tabiki o cool bi çocuktu ve bozuntuya vermeyecektir .aynen de öyle oldu o hafif bozulmuş suratını çapkın erkek suratina çevirdi ve yaslandigi yerden ayrılarak birceye dikkatlice baktı .
-yardima ihtiyaciniz olursa ben burdayım büyük bi zevkle yardimci olurum
deyip göz kırptıgnda Birce bu ukala tavrına saskinlikla bakti ve kayaya doğru ilerledi . şuan çok merak ediyorum ne yapıcagini derken kapıyı açıp kayaya gözlerini dikti .elini kapıya doğru yönelterek konuştu .
-eminim büyük bi zevkle yardım edicegine
diye bastira bastira söyledikten sonra gözleriyle kayaya dışarı cikmasi gerektiğini gösterdi . kaya da bana göz kirpip disari cıktı .Birce elindeki posetten gri eşofman altını ve üzerine beyaz salaş bi tshrtu çıkarıp yatağa koydu .uzerimdeki iğrenç hastane kıyafetlerini hızla cikarip üzerimi giydim birceyle hic konusmamıstık .basım biraz agriyordu . Birce yataktan kalkıp dışarıdan selma teyzeden bi kutu alıp geri geldi kutudaki beyaz conversi ayagima giydirirken ani bi hareket yapıp yere egildim
-gerek yok ben giyerim hayatım
-şşşt sen hastasın yoksa zaten yapmam gülüm
deyip dişlerini gostererek gulumsedi . ayakkabımı giydikten sonra koluma girip odadan ciktik . fırat amca da diğer koluma girdi . kayaya döndüm
-iceriden telefonum ve ayıcıgimi getirirmisn
dediğimde gözlerini kırpıstırıp içeriye girdi biz yavaş yavaş yürümeye baslamıstık arkamızdan da selma teyzeyle kaya geliyordu hastaneden ciktigimzda son model arabaya yaslanmış bi şekilde havalı ve çekici duran savasi gördüm . bizi görünce kapıyı açtı ve binmeme yardımcı oldu arka koltuğa birceyle yerlestik . selma teyze ve fırat amca kendi arabalarıyla kaya da kendi arabsiyla geliyordu . savaşla hic göz göze dahi gelmemistik . öylece gidiyorduk . peki simdi ne olucak ....