uyandigimda hastanedeydim ve basimda bissürü kişi var şuan gözlerim bulanık gördüğü için kim olduklarini secemiyorum . agzımda ki oksijen veren aleti cikartıp bitkin sesimle konuştum .
-bana noldu
şuan gerçekten basimda acayip bi agri var ve ne olduğuna dair bi bilgim yok . gözlerim hafif duzelince basimdakilerin kaya , firat amca , selma teyze , Birce ve savaş olduğunu gördüm . yuzlerinde endişe vardı kayanın yüzünde de bantlar vardı yoksa biz kaza falan mı yaptık diye düşünürken kaya konuştu .
- düstün önemli bisey yok yani cadı naz yapma diye söylüyorum .
- soylemesen naz yapcaktım sanki
alaycı bi hareketle kafasini salladı ' hı hı ' gibi sesler cikararak . sonra selma teyze yaklaşıp saçlarımı oksadı .
-iyisin degilmi bebeğim
-iyiyim biraz basım agriyo o kadar
fırat amca yanımdaki koltuga oturup selma teyzenin elinden tuttu ve kendine doğru çekti .
-rahat Bırak kızı hayatim
selma teyze kalkıp fırat amcanın yanina oturdu Birce de yanindaki sandalye de oturuyordu savaşla kaya ise ayakta bekliyordu aleti tekrar agzima taktm . kapidan doktor girdi orta yaslarda karizmatik bi erkekti elinde dosyalar vardı bana yaklaşıp gulumsedi gözüme ışıkla bakıp geri çekildi ve dosyaya biseyler yazdı herkes merakla doktora bakarken ben ve Birce salyamız akarak bakiyorduk .fırat amca biraz dogruldu
-durumu nasil Tarık. ?
- gayet iyi ama bu gece burada kalacak ve uyumack
deyip bana göz kırptı . agzimdaki salyaları silip göz deviridm . bu harekette üstüme yok ahah . adının tarık oldugunu öğrendiğim doktor gamzelerini gösterecek şekilde gulumsedi saatine baktıktan sonra . saatide cokzel . fırat amcaya döndü .
- bi refakatcı kalsın diğerleri gidebilir
fırat amca başıyla onayladı .kayada bana doğru geldi elimi tutarak konuştu .
-siz gidebilirsiniz ben bakarım bu cadıya
-ben kalırım sen git
diye sert cikisan ve gözleriyle çocuğu dövüp bitiren savaştı . Birce sırıttı ve sinsice gulerek kulagima yaklaşıp fısıldadı .
- iki yakışıklı seninle kalmak istiyo oooo .
-bircee
utandim bak simdi bana kalsa savaş kalsın ya ama napyım savaş kalsın banene banene diye bagiriyim mi . dur yapcam . saka lan saka . savaş bundan sonra dünya ahiret bacım nişanlısı varmis onun . hıh cokda götümde . takmıyom genşleer .kayada zaten çocukluk arkadaşım ama cohh tatlı coh .ss basıma fena darbe yedim heralde . bi saniye ya beni Semih itmişti hatirliyorum kaya falan .nerde ki simdi o hayvan . aman en iyisi Birce kalsın dertlesiriz .
- çocuklar en iyisi biz masal ve arkadaşını yalnız birakalım
selma teyze kesin bizi sevgili falan zannediyo . savaş biraz bozuldu da niye ki gitsin o nisanlisyla kalsin bak sinirlendim yine . savaş selma teyzenin yanina gidip kulagina biseyler söyledikten sonra. fırat amca uykusunun geldiğini belli edecek şekilde esnedi .
-savasin kalması en iyisi savaş masalın abisi sayılır biz gidelim hadi sende evine oğlum
abi mi savaş mı masalın mı . fırat amca allasen ne diyon abi falan tobe de . kaya yüzünü astı .