4 Ay Sonra
Masal Kaya .
Şuanda şu sekil vermekte zorlandığım uzun saçımı maşa yapmakla ugrasiyorum . Lan ne zor şeymiş bu zengin olmak hep havalı gözük bakımlı ol ve düzgün giyin . Aksam ailecek bi yemek yiyeceğiz onun için şimdiden hazırlanmaya başladım . 2 aydır savaşla aramız bozuk sürekli birbirimizi kiskandirmak için biseyler yapıyoruz aslında ben ona en baslarda ne kadar iyi davranmaya calissam bile o bana hep uzaktı ve hep beni sinir ediyordu . sanırım son sorusuna verdiğim cevaptandı .
hastaneden eve döndüğümüzde savaş beni odaya çıkarmıştı yatağa yavaşca yatirdi ve yanıma oturdu . yesil gözlerini ağlamaktan kızarmış mavi gozlerime dikti ve soğuk bir sesle konuştu .
- Pelinle evlenmeyecegim artık nisanlımda değil . Biz onunla beraber olmuştuk ve hamile olduğunu söyledi ailelerin zoruyla nisanlandık ama onun hamile olmadigini öğrendim hayatimda birisi yok bilmenin istedim onun adına senden özür dilerim .
dediğinde anlamaz gözlerle baktım ona yüzüme zorbela kasıntı bi tebessüm yerleştirdim ve dogrulup konuştum
- Savaş benim hayatimda birisi var ve ben onu seviyorum artık bisey umrumda değil bundan sonra bana açıklama yapmak zorunda değilsin yasadigimiz şeyleri yaşamamış gibi yapalım .
dediğimde önce biraz sasirdi ve sonra yüzüne piç smile yerleştirdi bu yüz ifadesine çok sasirmistim .ama bozuntuya vermedim .
-sana zarar veren o pici seviyormusun cidden
derken sesinde alaycı bi ton vardı .
-evet hem de çok
dediğimde sinirle kalkıp kapıya doğru ilerledi son kez arkasıni dönüp konuştu .
-Haklısın bencede yaşanmamış sayalım herşeyi
deyip kapıyı sert bi şekilde kapatıp cıktı .iste o günden beridir aramız hic duzelmedi . semihle ayrıldık ve tam olarak da planımda ki gibi maddelere geri döndü ailesi yine eski şeyleri yasamak istemedikleri için birçok kez bana yalvardılar ama bu daha planimin ilk adimiydi biraz uzun sürdü ama onu kendime acayip baglamıstım . onunla hep eglenmistik ve her firsatta ona onu çok sevdiğimi soyluyordum o da bensiz yasayamayacagını gerçekten bu surecte ondan hoşlanmaya başlamıştım . o kadar iyi bir cifttik .bana evlenme teklifi ettiği gece ' hayır ' deyip ayrılmak istediğimi söylemiştim . ama tabiki o bunu hala kabul edemedfi ve her dışarı ciktigimda beni takip ediyor hapları yeniden kullanmaya başladı onu bu halde görmek bana vicdan azabı yasatiyor ama yapacak bisey yok .
üzerime üst kısmı dar mini etek kısmı uçuş uçuş olan beyaz bi elbise giydim . sacıma da zorbela masayla doğal dalgalar yaptım . hafif bi makyaj yaptıktan sonra burnuma piercingimi takıp dolgu topuklu ayakkabılarımı da giyip odamın kapısından çıktım. tam arkamı dönmüş kapıyı kapatırken karşımda bulunan savaşın odasının da kapisinin acildigini fark ettim üstünde tshrt yoktu ve şuanda o harika vucudunu gözüme gözüme sokuyordu . napıyon oloom tobe tobe bu ne harikalık? benim vücudum bile onunki kadar mükemmel değildi ve onunki kadar seksi durmuyordu . evet benim fizigimde çok iyi ama bu çocuk iyi kavramının yanında halt etmiş .ona dikkatli dikkatli baktıgımi fark etmiş olacak ki ukala tavrına büründü hemen .
- ayakta şey yaptın kızım
şey yaptını siz anladınız zaten pislik şey . nasıl utandım simdi .
- evde niye yarı çıplak geziyosun
- sen niye gezmiyosun
dediğinde yüzündeki fesat gulumsemeyi hissediyordum ve beni yarıcıplak hayal ettiğine de adım kadar emindim .yüzündeki pis sırıtıstan belliydi yanına yaklaşıp elimi gözünün önünde salladım .
-sil o kafandakileri
dediğimde bi kahkaha patlattı .ve beni yavaşca geri ittirerek banyoya doğru ilerledi . arkasından girene kadar bakıp daha sonra aşağı indim . kahvaltı masası hazirdi selma teyze ve fırat amca yoktu Birce tek başına oturmuş biseylerdn yiyordu . gidip yanındaki sandalyeye oturdum yorgun yüzünü bana çevirdiğinde çok sasirdim onu üzen sebep neydi ki?
-birce neyin var tatlım
-hiç yok bisey
diye gecistirirken yüzüne yapmacık bi gülümseme yerleştirdi . üstüne gitmek istemedim ve tabagıma birşeyler koyup yemeye başladım . savaş merdivenlerden ıslık çalarak geliyordu . o gelmeden zaten kokusu geliyordu . birceyle aynı anda arkamızı donmemizle agzimız acik kaldi . altina yırtık buz mavisi bi kot giymiş ustunede kaslarını belli eden beyaz tshrt , beyaz nike ayakkabılar , gri spor ceket , havalı saçlar noluyoz lan bu ne yakisiklilik . şaşkınlıkla ona bakarken Piç smile yaptı her zamanki gibi .
- Şu agzınızı kapatın agzinızı
dediğinde yutkunup birceyle birbirimize baktık daha sonra kahvaltımıza geri döndük. savaş da gelip karsimdaki sandalyeye oturdu .
-nereye gidiyosun abicim
-sanane kardeşim
-duzgun cevap versene kardeşine savas
diyen tam olarak bendim ne diyom ben ya allam zaman dursun biraz geri alak yalavarırım bunu soylemedim falan sayalım Dudu teyzeyi çagırında zamanı geri alsin .
- çok mu merak ettiniz hanımlar peki söylüyorum
deyip hafif ara verdi ikimizde dikkatlice onu dinliyorduk .
-yeni bi kız var hatun taş bizim şirkette stajyer onun için bu hazirlik
dediğinde biraz bozuldum niye bozuluyomki ben banane banane . demekki şirkete gidip şu zilliyi görmek lazım ...