Biri Beni Kurtarsın

2.4K 56 0
                                    

Bi pansiyonun önünde durdu taksi . burada kalmak istemiyordum yaa . içeri girdim . lan buraya essek baglasan durmaz leş gibi sigara kokuyor igreenc ıyak . midem agzmda geziyorum şuan .bi adam vardı .

- seyy

-ney gülüm. ?

höstt ne gülümü be resmen yavşak . hani su kıllı boynuna da Altın kolye takan kro adamlardan adamın üstüne kusablrm ya .

- bi oda lazım amca .

- amcamı?  bebek naptn be .

-pardon dede oda varmı oda. ?

yavsamasn diye aklma glen en mal şeyleri soyluyrdm .

- iyi iyi ne istersen diyblrsn al .

diye bi anahtar uzattı .

-nekadar günlük. ?

- seni sevdim 35 ver yetr

bu iğrenç yre 35 liramı höstt ohaa .

-25 versem. ?

en şirin ifademi takndm şuan ben adama yavsyordum lan şimdide

- olur yavrum

dedi göz krpyo bide aglıcamm. hemen odama cktm bi yatak ve telvzyn vardi oturdum yatgn ucuna ki aklma valizimin holding de kaldgı geldi uf ya . neyse oraya gidip o kaslı çocuğu görmek için bahanem olacaktı tam çantamı bıraktm yatağa uzanyrdm ki kapı acıldı bi adam gelmsti noluyodu lan .

- buyurun

dedim titreyen sesimle . adam üstme üstme geliyordu . korkuyorum lan. birden adam üstme atladı beni yatağa fırlattı elimden geldgnce kurtlmya calsyrdm ama yok azck bile kıprdayamyrm adam boynumu sömürmeye başladı bugüne kadar kimseyle beraber olmamstm ve evlenmeden de kızlgmı vermeycektm. bakirdim yani . ellerini arsızca vücudmda gezdiriyordu

-imm

tam bagracakken dudaklarma yapistı inanmyrm iğrenç kusucam . derken adam atletmi yrtp atti sutyenimle kalmstm ne yapcagmi bilmiyorum hickira hickira agliyordum dudaklarini çekti .

-imdaaaat yardim edin

diye son gucumle bagrdm alayci bir tavirla .

-bagrma yavrum kimse yardim etmez

aglamam daha da şiddetlendi . adam üstümdn kalkmadan t-shirtunu cikardi pantolonunun fermuarnı acti . üstüme geri yatti kemiklerim kirildi resmen o iğrenç dudaklryla goguslerimi emiyor ısiriyordu elleride goguslerimde geznyrdu erkeklgni bastrnca cıgligi bastim .

-bırak beni aptal

deyverdm hickiriklarimin arasından . pantolunumun fermuarnı acti tam indiryrdu ki kapi acildi herhalde biri benim hickiriklarimi duyup yardıma geldi diye düşündüm ama o Savaş tı adamı alıp iyi bi dövdü . beni buraya getiren taksiciden öğrenmiş burada olduğumu hemen yanima geldi . ben o sirada pantolonumu kapatmaya calsyrdm . içinde tshrt üstünde gömlek vardi gömleğini cikarip bana giydirdi ne de olsa sütyenimle kalmistim . beni kucağına aldı ve arabasnin kapsni acip bindirdi .

-beni nereye gotrceksin ?

-bize gidiyoruz

-sey ben Fırat amcayı görmek istemyrum .

- merak etme benim kendi evime gidicez

-peki

deyip arkama yaslandm aynada kndmi gördüğümde makyajım akms dudagmdaki piercing olan yer kanıyordu hayvan nasıl öptyse . fren yapti . gelmiştik sanirim .super bi evdi kocamandı lan . kapiyi acip indim . ayaklarim titriyordu

-dur masal bekle

dedi ve beni kucağına alip evden içeri soktu . ohaa ev nasil güzel dekor edilmiş . beni yukari cikardi merdivende bi kizla fotgraflari vardi uf sevgilisi var kesin ya . derken banyoya girdik . klozete oturttu bni gomlegimi cikartti her yer aynaydi goguslerimde morluklari görünce ağlamaya basladim .

-sssst hepsi gecicek

canım çok yaniyordu . ağlayarak rahatlatmaya calisiyordum kendi mi .

-yardım etmeni istermisin?

-yo yo Ben hallederim saol

kuveti doldurmuştu ustumu cikarip girdim o sicak suya nasil da rahatladim . lifle resmen onun öptüğü yerlerin derilerini yuzdum . artik savaş gbi kokuyordum onun kokusu verdi her yerimde . bornozu alip ciktim . savaş geldi yanima.

-iyimisin

-hıhı evet

-gel bak burası senin odan bunları giy .

-saol

dedgmde bana öyle güzel bakyrduki . ayy kahramanım . üstüme onun tshrtunu ve esofmanini giymistm sacmi kurutup salik biraktm . dudagm yara olmuştu piercing olan yeri öpmustu hayvan salak . savasin yanina gittim

-ben uyuyorum .

-tamam bisey olursa seslen .

-iyi geceler

-sanada .

Savaş Soylu .

Onu o hayvanın altında gördüğüm an bogazma bisey dugumlendi . Niye boyle hissetigimi bilmiyordum . çok güzeldi o . ama o hayvanın altına isteyerek girdiğini dusundugmde dünyam yikilmisti resmen kızın boynunu nasıl emmis Piç . mosmordu . belli kız alıskn değildi de . biranda odasndan sesler duydum yanina girdiğimde sayikliyordu agliyordu . yanina otrdm .

- merak etme masal ben yanindayim

deyip basni oksadm .

- beni bırakma savaş sen bnm kahramanımsn

dedi inanmıyorum lan bana kahramanim dedi yüzümde isteksizce bi Gülümse oluştu . Galiba ben. bu kızdan hoşlanıyordum ...

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin