Anlamaz gözlerle ona baktım . buarada yüzü çok kusursuz du ve ben onu tanımıyordum .
-hesaplasma? tanıyorum falan?
biraz tırstım bu çocuk psikopat falan olabilir mi ayy inanmıyorum simdi de bana tecavüz edip organlarımı alacak annem dediği kadında suç ortağı .ölmek istemiyom ben ya .gozlerimden resmen yusuf yusuf çektiğim fıskiriyordur şuanda .
- hani benimle evlenicektin hayallerimle oynadın
deyip ellerini küçükken yaptığımız sekil mod on : çiçek yaptı . dudagini da çocuklar gibi büzdü . ne kadar tatlı lan . ama bi sn ya ben bu çocuğu nerden taniyorum ve ne zaman evlenme hayalleri kurduk . yavaş gelirmisin oloom . dudagmı ıstırıp nerden tanidigimi düşünmeye calisiyodum ki bianda kahkaha attı .
- öyle yapma öperim falan
demesiyle dudagmı dislerimin arasından serbest biraktim .
-acaba psikopat faln mısınz ya da organ mafyası?
tek nefeste soyledim bunları .şaşkın şaşkın bakti ve tam ağzını acackken ellerimi yukarı kaldrp salladım hemen girdim lafa .
-bakın ben sadece meraktan soruyorum lütfen kızmayın yani isterseniz cevap vermeye bilirsiniz .
-kafanda buna benzer kaç milyon tane hikaye var ?
hikaye mi? hikaye kısa kalır roman var canıms . öncelikle namusumuzu kurtaralım da organları boşver . çocuk öyle dikkatli bakıp bakıp siritiyo . ne var lan dicem olmucak önce bi neyin nesiymis öğrenelim demi ama .ilk aklıma bir tane düğmesi acık olan gomlegim geldi hemen dugmemi kapattım . ilk okul çocukları gibiyim . aslında artık boyle moda ama ben daralırım öyle gomlekle intihar etmeye calisiyomusum gibi falan .
-oncelikle rahat ol sana tecavüz etmicem çünkü bi kere cirkinsin .
sevinsem mi uzulsem mi bilemedim . sensin o çirkin dicem de carpilirim diye korkuyom kankalar hani o kadar taş ki .
-ee anlatsana hadi ya .
-önce biraz konuşmalarının arasına space at sonra ben anlatırken konuşma tamam?
-tamam tamam hadi
veee sonunda Kaya bey konusuyoo .
-kucukken ben yurtta büyüdüm karsimizda da bi kız yurdu. orda bi kız vardı o kıza asiktim onunla saklambaç oynardık hatta o istiyo diye evcilik bile oynardım . her gece gizlice buluşup çocuk aklımızla evlilik hayalleri kurardık . yatağa her yattigmda onu nasıl kacircagimı düşünürdüm . son mutsuz oldu fakat .beni bi aile evlatlık aldi . o kızi unutmamak için bi fotografmzın arkasına çirkin yazımla yurdun adını ve o kızın adıni yazdım o kizin adı neydi biliyo musun ' Masal ' dı .
yutkundum . anlattıklarını tam olarak hatirlayabiliyordum . ama onun adı kaya değildi ki Efeydi .
-efe. ?
-artık efe yok masal ben kaya
deyip göz kırptı . onunla konuşacak çok şeyimiz vardı yani bana gore .
-neden efe değil
-yeni ailem kaya olsun istedi öyle değiştirdiler
-peki sen beni nasil buldun bunca yil sonra
-kalbini birisine verirsen eninde sonunda kalbini geri almak için bulursun o kişiyi
Te Allam yerim bu çocuğu hala aşıktı bana küçükken bende asiktim ama 5 yasindaydim o ise 7 . simdi onu unutmustum .