WITAM!

113 10 6
                                    



Dzień dobry, kochani 😏😏

Przychodzę do Was z informacjami.

Albowiem "znam" moich bohaterów od 2019 roku i... trochę się nimi zmęczyłam. Ciągle ich kocham ofc, ale... Mam ochotę wrócić do Hogwartu? Zapoznać się z nowymi bohaterami. I świetnie się przy tym bawię!

Powiem Wam, że Amryllis Zabini i Adrastos chyba zostaliby besties.

Tak, ciągle planuję napisać Wisienkę na Torcie, ale nie wiem, kiedy dokładnie.

Przyszłam dzisiaj tutaj głównie z ogłoszeniem, bo wiem, że nie każdy mnie obserwuje, a może byłby zainteresowany nową historią. Plus, wiem, że wattpad potrafi szwankować. Sama jestem tu już głównie, aby pisać i czytać ulubione historie/nowe historie już wcześniej czytanych autorów.

Dlatego serdeczni zapraszam na

• VIGILANTE • SCOROSE

❝You did some bad things, but I'm the worst of them

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

You did some bad things, but I'm the worst of them. Sometimes I wonder which one will be your last lie - Taylor Swift, Vigilante Shit, Midnights, 2022

Wakacje przed siódmym rokiem w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie dla Rose Weasley obfitowały w intensywne wydarzenia - znalazła pierwszą w swoim życiu pracę, wzięła udział w aż dwóch pogrzebach i... złamała pewną rodzinną tradycję.

Śmierć Lorcana Scamandera została uznana za nieszczęśliwy wypadek - nierozsądny młodzieniec spożył za dużo alkoholu na urodzinach przyjaciela, potknął się o doniczkę i wyleciał przez barierkę balkonu. Rose nieszczęśliwym przypadkiem znalazła się w pokoju sąsiadującym z nieszczęsnym balkonem i po mrożącym krew w żyłach krzyku chłopaka, usłyszała pośpieszne tuptanie, jakby ktoś uciekał z miejsca zbrodni.

Oczywiście nikomu tego nie powiedziała, bo wtedy pojawiłyby się pytania, co robiła w tym pokoju, a ona nie była gotowa na reakcję swoich rodziców.

Po powrocie do Hogwartu okazuje się, że śmierć Scamandera mogła wcale nie być wypadkiem, gdy zamek nagle zamienia się w szkołę wyciągniętą z uwielbianych przez Albusa kryminałów. Nagle ukrywanie związku z pewnym blond Ślizgonem spada na drugi plan - co nie znaczy, że przestała to robić.

Rose Weasley była córką swoich rodziców i, gdy w Hogwarcie działo się coś złego, musiała rozwiązać postawioną przed nią zagadkę. Całe szczęście, że miała równie do tego chętnych przyjaciół. Oprócz Lucy, która upierała się przy przestrzeganiu regulaminu, ale została przegłosowana.

Problem pojawił się, gdy jej rodzice zaczęli pojawiać się w szkole zadziwiająco często. Spotykali się z wujkiem Harrym i wchodzili w paradę młodym detektywom-amatorom, próbując znowu poczuć dreszczyk emocji z młodości.

Zapowiadał się ciekawy i makabryczny rok szkolny, a profesor Minerva McGonagall była na to wszystko zdecydowanie zbyt trzeźwa.

Do zobaczenia, mam nadzieję!
Wasza MissiKong xx

• Wiśniowe Marzenia • Lily L. PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz