11

23 2 14
                                    

(Haşmet bey geri döndü cnms. Nabıyınız? Ben derslerimi bitirip geldim.)

Kendime gelince Juyeon'u yerinden ettim ve bilgisayarın başına oturup hesabını inceledim. Güzel bir tarzı ve karakteri vardı. Yani saçma sapan bir hesap değildi.

-Şimdi ben storylerini açarsam görünmez değil mi?

-Görünmez, dediği zaman storylerini açtım. Arkadaşlarıyla oldukça mutluydu. Son storyde arkadaşlarıyla kafede oturduğunu gördüm.

-Dolaşmaya çıkmışlar.

-Görüyoruz, dediğinde Juyeon'a dönüp baktım ve sonra bilgisayarın başından kalkıp odama gittim. Üyelerle birlikteyken gözlerine çok batıyordum. Biraz aramızı açmakta fayda vardı.

Lee Hyunjae:
Miran.

Arkadaşın kaza geçirmiş diye duyduk.

İyi mi?

Evet...aramızı açmakta fayda vardı.

(Ryu Miran)
Akşama doğru arabadan çıkıp kızlara el salladım ve sonra da evime girdim. Eniştem koltukta oturmuş tek başına film izliyordu.

-Sen mi geldin, diye bana dönüp baktı.

-Evet. Ablam nerede?

-Müjdemi isterim...gitti.

-Ne? Nereye?

-2 gün sonra iş için Jeju'ya gidecekti. Kavga ettik. Erken çıktı gitti.

-Ne kavgası?

-Baldız!

-Hm, dedim. Ben koltuğun arkasında merdivenlerin yanındaydım. O da koltukta oturmuş, karşısındaki televizyona bakarak benimle konuşuyordu.

-Bu ayı ve güneşi iki elime tutuşturup dünyanın tapusunu üzerime yapsalar...hatta diğer gezegenlerde de banav ev dikseler ablanı kimseye değişmem.

-Biliyorum.

-Ama bazen ne zoruma gidiyor biliyor musun?

-Ne, dedim. Merdiveni bırakıp yanına gittim ve oturdum. Başını çevirip bana baktı.

-Bazen insanların yanında benim de bir erkek olduğumu unutup fazlasıyla rencide ediyor. Gururum var ve zoruma gidiyor.

-Ne oldu ki?

-İnsanların yanında beni rencide ediyor işte. Eve geldiğimizde yapmamasını söyledim. Zorluyor...bazı şeyleri gerçekten zorluyor. Herkese sabrederim...sinirli karıma bile. Ama ben de bir insanım. Sabrım var, değil mi?

-Evet, haklısın. Ablam bunu hep yapıyor ama bir sonu olmalı bence de. Yani...bu sefer tavrını koyman gerek diye düşünüyorum. O yüzden üzülme. Bırak bu sefer de ablam düşünsün.

-Sen Hyunjae Bey'e kıyafetlerini verdin mi?

-Verdim.

-Haftasonu konsere gidiyorsun değil mi?

-Evet, kızlarla gideceğiz.

Lucid DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin