kanıyorduk

39 3 1
                                    

Yukarda Sina var😭😭

"Memnun oldum sina"

"Hıhı bende"

Şimdi başlıyor benim savaş. Emre ne yapar ne eder yine gider orospuları bulur ve sevgili olur bana da ona nasıl orospu olduklarını göstermek kalır.

Karışmamalıydım belki ama elimde değil Emre üzülmesin diye yapıyorum evet en sonunda bir miktar üzülüyor ama yine kendine geliyor.

Çünkü Emre bu her şeye pozitif bakan her saniye eğlenmek isteyen bir yay burcu.

Her neyse şimdiye gelirsek.. Karşımda güle güle sohbet ederlerken sadece gülümsüyordum. Belki yalan, belki kanlı, belki acılı ama gülümsüyordum işte.

"Ee ben derslere girmicem eve gidiyorum"

"Ya bir yerlere gitseydik"

"Sevgilinle git"

"Hemende verdin beni"

"Ben vermedim sen gittin"

"Seçilcim sen otur ben sina ile konuşayım geliyim, gel"

"Ne var?"

"Eski sevgililerimde yaptığın gibi mi yapıcaksın"

"Gidip en salaklarını seçen ben değilim"

"Seviyordum ama"

"Üzüceklerdi anasını satayım hepsinin senden başka takıldıkları vardı"

"Herkes öyle değil"

"Herkes öyle demedim zaten senin olduğun kızların hepsi öyle"

"Seçil değil"

"Buna inanmaya devam et Anıl tamam mı? Yine yanıma gelip ağlarsan o kızı da affetmem seni de"

Anıl dedim. Ben ona Anıl demem bunu o da biliyor.

"Tamam"

"siktir git sevgilinin yanına hadi"

Arkasına bile bakmadan gitti klasik Emre.

Muhtemelen eve gidince ağlıcak ve ben bunu bildiğim için bende evde ağlıcam.

Üşengeç bir insanım ama konu Emre'yse üşengeçlik diye bir şey kalmaz ve yapamayacağım şey yoktur. Şimdilik susuyorum çünkü illaki bir yerde patlak vericek o kız sadece tek adımım fake hesabımdan kıza istek atmam.

Çünkü biliyorum insanlar garipler yetinmeyi bilmeyen bir tür yaratıklar cinsiyet fark etmeksizin öyle garipler ki bu yüzden insanlardan uzağım.

....

Evde yalnız olmak bazen güzel bazen kötü. Kafayı yemeye o kadar müsaitki yalnız olmak. Neyseki kaçış çözümlerim var uyumak tabi kabussuz bir uykuysa eğer.

Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin