Düşlerim Zifiri Karanlık

5 2 0
                                    

Her yerde sensizlik, yaşamım kötü bir eskizdi.

...

Kalbimin ritmini değiştiren sesiyle bir şeyler anlatıyordu. Herkes gülüyordu söylediği şeye ama ben o konuşmaya başladığından beri söylediği şeyleri anlamayı unutmuştum.

Şaheser gibiydi gözümde detayına kadar mükemmeldi ne kadar incelesem de kendimi ona bakmaktan alamadığım paha biçilemez bir sanattı.

Şişedeki içkiyi bitirince şişeyi kuma saplayıp cebimdeki sigarayı yaktım. Gerçekten içmeyi unutmuştum onun sayesinde. Dumanı üflerken göz göze geldik, o sustu ve baktı sadece.

Üzüyordum onu, içinin acıdığını görebiliyordum. O istediği için bırakırdım, yapardım bunu. Ama bu bir yandan çok zor geliyordu. Ne kadar kötü olsa da bir alışkanlıktı.

Bakışlarını üstümden çekip ayaklandı.

Emre" ben biraz yürücem siz takılın "

Berkin" okey"

Emre uzaklaşınca Elyas anlamaz bakışlarla bana bakmaya başladı.

Elyas" bir şey mi oldu?"

Bitirmediğim sigarayı boş şişenin içine atıp bende ayağa kalktım.

"Küçük bir şey, hallederim ben"

Arkasından hızlı hızlı yürüyüp yanına yaklaştım.

"Özür dilerim"

"Sorun değil demek isterdim"

"Bırakmak o kadar kolay değil"

"Baştan hatalısın"

"Biliyorum, ama o zaman iyi gelir zannetmiştim"

"Geldi mi?"

"Geldi"

"Siktir git"

"Emre ne bekliyorsun benden, bende hata yapıyorum. Evet farkındayım başlamamam gerekirdi ama o zaman ne düşündüğümü nasıl hissettiğimi bilemezsin"

"Keşke daha erken öğrenseydim her şeyi, şu boka başlamanı önleyebilseydim"

"Üzgünüm"

"Şu iğrenç şeyi ağzına alcağına başka şeyler alabilirsin"

Bir anda söylediği şeye gülerken 'ne diyorsun' dercesine baktım yüzüne.

"İçkinin verdiği libido mu bu?"

"Dudaklarım var mesela mis gibi"

Söylediği şeyin gazına gelip dudaklarına öpücük kondurdum.

"İğrenç"

Yüzünü, gelen sigara tadıyla ekşittiğinde tekrar güldüm.

"Gerçekten mis gibi"

"Kes ya"

"Dudaklarından bahsediyorum"

"... "

"Asıl bağımlılığım onlar benim"

"Ama dudaklarına değen tek şey değil"

"Ama dudaklarıma değen tek şey olmasını istiyorum"

Onun eli belimde hareket ederken tişörtümün içine doğru elini sokunca ayakta durmam zorlaştı. İster istemez nefesimi tutmuştum"

Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin