Yok inan ellerim boş
Gözlerim dolu dolu da
Yağmurun sağanak
Benim kapüşonum yok.....
" yani, şimdi diyorsunuz ki hamileyiz"
Serkan" yani hamileyiz evet"
Simay" 'ben' hamileyim
evet "Emre" vay be hamilesiniz demek"
Simay" hamileyiM"
Serkan" aşkım beraber yaptık ya hani benimde katkım var ya hani hamileyiz işte beraber yaptık"
Simay" öyle diyince mantıklı, evet hamileyiz"
"amca oluyorum imdat"
Serkan" bir yıldır nelerler uğraşıyoruz bilemezsiniz, ailesi öğrenince işler çok karıştı falan bende kaçırdım geldim kızı buraya falan öyle"
"vat anasını be"
Emre" helal olsun Serkan abi"
Serkan" sus sen, abicim anlat bakayım sen hayırdır bu çocuk yanında falan en yoktu bu"
Emre" ayıp olu-"
Serkan" emrecim sus"
"abi ya sonra şey yapsak onu ya ben sana detaylı detaylı anlatırım"
Emre" o kadar detay girmesen mi acaba"
Emre'nin söylediği şeyle bacağını cimcikledim ve dişlerimi sıkarak konuştum.
"sussana"
Serkan" Sina? "
" abicim sonra şey yapalım dedim ya"
Serkan" iyi iyi ben içecek getireyim bari siz oturun Simayla"
Simay" sina karnıma bakıp duracak mısın öyle"
"ay doğru pardon, ne biliyim garip geliyor da biraz"
Simay" bebek mi? "
" evet"
Emre" benim bıdığım da bebek"
"yaaaaa Emre evet onun yanına gidelimmmm lütfeeen"
Emre" gideriz tabiki de "
Simay" bıdık? "
" evet bizim minik kendimiz, yani pek minik sayılmaz ama bizim miniğimiz"
Emre" kedi"
Simay" ha, ne güzel bende çok severim kedileri ama işte Serkan'ın alarjisi olduğu için"
"ay evet bende onun yüzünden alamamıştım eve"
Saatlerce oturup sohbet etmiştik hatta bir ara abimle mutfağa gittiğimizde kısaca özet geçmiştim o da hemen Emre'ye yumuşamıştı zaten. Ama yine de beni çok kırdığını bildiği için içinde bazı kızgınlıkları vardı.
Arada Simay ailesini falan anlattıkça çok sinirleniyordum böyle bir ailenin var olması çok garipti. Bizimde ailemizle sıkıntılarımız vardı ama onunki öyle zordu ki, annesinin sürekli hakaret edip durması babasının her gün onu yakaladıkça dövmesi arkadaş edinmesine izin vermemeleri özellikle de bir kaç kere Simay'ı sarhoşken bıçaklamaları, cidden üç yıldır bunları beraber atlatmış olmalı çok mutluluk vericiydi.
Serkan " bu gece burda kalıyorsunuz hiç bir ısrar kabul etmiyorum ve ayrı odalarda yatacaksınız çünkü tekli yataklarım var maalesef"
"aşk olsun abi bizi ayrı mı koycaksın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]
RomanceO günden sonra beni öpen dudakların jilet gibiydi.. Kanattı. Acıttı. Sonra o dudaklara bağlandım ve hep öyle kaldım. [Eşcinsel içerikli bir kitaptır]