Gözlerin

19 1 3
                                    

Ağlamalı gülmeli o akşamdan sonra kafamdaki düşünceler daha da arttı onların hikayesi de etkiledi beni. O akşam cesaret topladım ama şuan o cesaretim yerlerde dolaşıyor.

Karşımdaki Emre ve sevgilisi yüzünden. Mutlu olmak istemiyorum veya buna sevinmek istemiyorum ama tartışıyorlar.

Çisel'in başka erkeklerle takılması yüzünden tartışıyorlar. Belki de planımı çoktan başlatmalıyım.

Belki benim için bir adım olur.

Onlar karşımdayken instagramdan kızın hesabına girdim. Hikayesinde bir adamla öpüşme videosu vardı ama Emre değildi buna emindim. Diğer hikayelerde de barda çekildiği bir kaç fotoğraf. Emre'nin hesabı bende de vardı iki saniyede onun hesabına girip çiselin hesabına girdim ama hikaye gözükmüyordu.

"Çisel ya dün gece gittiğin bar hangisi acaba güzel gözüküyordu dizaynı filan"

"Bir de o öpüştüğünüz videodaki Emre değil gibi ha"

Emre" çisel?!?"

Çisel" pardon öyle bir şey yok nerenden uyduruyorsun tam olarak"

Emre" nereden uyduruyorsa uyduruyor! Gerçek mi değil mi?"

Çisel" değil tabikide! Bu salak arkadaşın uyduruyor "

Emre" düzgün konuş onunla"

Çisel" hep onun tarafındasın zaten!"

Emre" senden değerli de ondan"

Kalbim..

Çisel" siktir git ya! İğrençsiniz özellikle bu arkadaşın iğrenç ben biliyorum da konuşuyorum o iğrenç bir-"

Biliyordu gerçekten biliyordu ama nerden. İmkansız.

Ellerim ne kadar titresede sinirim daha üstteydi ayağa kalkıp ağzını kapattım.

"SUS! sus yoksa bildiğim bütün sırlarını yayarım ister inan ister inanma okulda rezil ederim seni sus! "

Tabiki de yapmam.

Çisel" benim susmam işe yaramaz başkaları da biliyor"

Emre" neyi? Ne oluyor burda ya"

"Siktir git amına koyim siktirin gidin hayatımdan!"

Bu fazla korkutmuştu beni özellikle dün Elyasın söylediklerinden sonra fazla korkutmuştu. Hızlıca yerdeki çantamı alıp koşarak uzaklaştım. Ağladığımı görsünler istemedim.

Bunu nasıl bilebilirler gerçekten imkansız düşünüyorum ama çıkamıyorum o kadar önü kapalı ki. Ah cidden nasıl öğrenebildiler.

Ellerim,bacaklarım titriyor başımdaki ağrı bıçak saplanırcasına canımı yakıyor midemdeki boşluk o kadar berbat hissediyorum ki bu, bu nasıl açıklanabilir ki.

Telefonu açtığımda bir kaç kere Emre'nin aradığını gördüm. Öğrenmemiştir değil mi? Lütfen öğrenmemiş olsun. Aramalara girip gittiğim psikoloğu aradım. Uzunca çaldı ama açmadı. Anlayabiliyorum çalışıyor ama yine de acil bir durumdayım.

Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin