Emre dükkana girdiğinden beri hepsi bir ağızdan sürekli bir şeyler konuşuyorlardı.
Hatice" çok da yakışıklı maşallah ama benim oğlumu-"
Daha fazla bir şeyler söylemeden sözlerini kestim.
"Hanımlar!, daha sonra konuşuruz bunları hadi siz gidin"
Mine" ama olmaz ki böyle"
"Mine teyze lütfen"
Mine" sıfata bak kıyamıyorum da hadi kalkın gidelim"
Hatice" peki madem ben uğrarım sonra"
"Tabiki"
Emre" görüşürüz"
Kapıdan çıkarlarken hepsi teker teker Emre'ye kötü bakışlarını attılar. Gülmemek zordu bu hallerine.
" beni pek sevmediler galiba"
"Bilmem"
" ne yapıyordunuz"
"Hiç öyle havadan sudan konuşuyoduk"
" aç mısın bu arada sana bir şeyler getirdim"
"Yok yedim bir şeyler saol"
Yalandı. Sadece yemek istemiyordum o kadar. Onun ısrarla yedireceğine eminim.
" yardım falan lazım mı?"
"Yok ya çok bir şey yapmıyorum zaten dünden yaptığım tatlılar dolapta onları çıkartıcam sonra da oturucaz işte genelde ne isterlerse onu yapıyorum"
"Baya iyi yapıyorsun yani"
"Tanrı vermiş be şeyler"
" Ee bana da versene bi tatlı bakalım bi tadına yani o kadar yıllardır arkadaşınım bi yapmadın bana böyle tatlılar "
"Uydurma çocukken annemle elmalı turta yapmıştım bayıla bayıla yemiştin"
" annenin yardımıylaydı o hem hakikaten ya çok özledim elmalı turtayı yapsana bi ara"
"Yaparım"
Mutfaktaki dolaptan tatlıları yerine koyup bir tabak Emre'ye hazırladım. Güzel olduğunu biliyorum tatlının ama anında da bitirmezsin.
"Tadını çıkara çıkara yiceksin mal, saniyesinde bitirlir mi"
" ben tadını çıkarttım sen merak etme"
"Öyle olsun, ben bi sigara molası vereyim o zaman"
Cebimden çıkarttığım sigara paketinden sigaramı çıkartırken emre elimden sigarayı ve paketini aldı.
"Sana şunu içme demiştim!"
"Ben tamam dedim mi? Hayır"
"Ne boka yarıyo bu siktiğimin çubuğu"
"İlk başta bende öyle düşünüyordum biliyor musun? Ama bir kere o çıkmaz sokağa girdiğinde senin kurtarıcın oluyor"
"Ciğerlerini söndürerek mi, kendi ölümünü, kendi mezarını kazarak mı anlıyorsun bunu"
"Üzgünüm tamam mı bu senin için boktan olabilir ama benim için değil belki de ölümü hak ediyorumdur, Tanrı bilir"
Elindeki paketi hızlıca alıp dükkandan çıktım. O da arkamdan geldi ama yanıma değil. Gitti, yanımdan geçip gitti. Umarım eve gidersin Emre umarım eve gidersin yoksa bu sefer yaşayamam, inan bana yaşayamam. Yaptığım sigarayı ciğerlerime kadar çekerek kendi 'mezarımı kazdım'.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]
RomanceO günden sonra beni öpen dudakların jilet gibiydi.. Kanattı. Acıttı. Sonra o dudaklara bağlandım ve hep öyle kaldım. [Eşcinsel içerikli bir kitaptır]