Düşerdim yamaçlarından, sapsarı saçlarından, avuçlarından.. Yine de kalkar severdim, gülüşün özeldi.
--
Aşkın ve Berkin kumsalda ciddi bir kumdan kale inşaatına girmişlerdi. Elyas ve Taha desen kendilerini denizde kaybetmişlerdi, baya uzaklardaydı görünmüyorlardı bile. Ne yaptıkları belki tahmin edilebilir.
Emre'nin gerçekten uykusu vardı sanırım çünkü şuan uyuyordu. Bende bu fırsattan istifade onu izliyordum, her zamanki gibi gözlerimi ondan ayıramıyordum. Neredeyse yok derecede olan minicik kasları, güneşin değdiği yüzü, esen rüzgarda uçan saçları. Her şeyiyle etkileyiciydi.
onu öpme hissinden kurtulamıyordum. Öyle tapıyordum ki o dudaklara, sadece dudaklarına değil bütün vücuduna, her tenine öyle düşüyordum ki bu çocuğun. Ne derse desin, ne yaparsa yapsın ben hep ondaydım. Belki kötü, belki iyi.
"Yeni manzaran baya iyi galiba"
Bir anda hala kapalı olan gözleritle konuşunca ilk başta tırssam da dediği şeye güldüm.
"Hakaret yalnız, uzun süredir baktığım manzaraya 'yeni' demen"
"O manzara artık farkında ona baktığının"
"Biraz uzun sürdü"
"O da bunun için üzgünmüş"
"Benim kadar mı?"
"Hayır, ama sen hala mı üzgünsün?"
"Hayır, hayır değilim"
Berkin" gençler gelin bakın kalemize"
Berkin'in sesi aramızdaki konuşmayı bölerken hızla yerimden kalkıp uzun süredir uğraştıkları kuleye bakmaya gittim.
Emre'yle övgülerimize devam ederken Elyas ve Taha buraya doğru koşturuyordu. Taha Elyas'ı elindeki terlikle koştururken Elyas önüne bakmadan asla istemeyeceğimiz şeyin üstüne, o profesyonel şekilde yapılmış Kale'nin üzerine düştü.
Berkin" hayır!"
Aşkın" Elyas!"
Berkin" YÜCE RABBİM YANINA BİRİNİ GÖNDERMEK ÜZEREYİM!"
Taha" Berkin! Hayır!"
Berkin" Çekilir misin Taha?!"
Her şey o kadar ani ve komik ilerliyordu ki Emre'yle oturup olsaydı eğer çekirdek çitler izlerdik. Çekirdek olmasa da oturduğumuz yerde güle güle izliyorduk.
Taha düşen Elyas'ın önünde kollarını açmış dururken sinirli olan Berkin ve hala yıkılan kaleye bakan Aşkın. Her şey flash tv gibi ilerliyordu.
Taha" çekilemem, sevgilimi öldüremezsin"
Elyas " bebeğim ya"
Berkin" iki saattir o kuleyle uğraşıyorum ben mahvettiniz iki saniyede"
Taha" ben onu döverim abisi merak etme"
Elyas" ama sevgilim"
Taha" sus Elyas"
Berkin bir anda yere çökünce ağlamaya falan başlıcak zannetmiştim. Ama o Aşkına ve elindeki kırmızı kutuya odaklanmıştı.
Berkin" ohh bir an kalenin altında kaldı sandım"
Cidden flash tv gibiydi her şey.
Aşkın" bu..?"
Berkin" kaleyi götünüze sokun her şeyi mahvettiniz amk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]
RomanceO günden sonra beni öpen dudakların jilet gibiydi.. Kanattı. Acıttı. Sonra o dudaklara bağlandım ve hep öyle kaldım. [Eşcinsel içerikli bir kitaptır]