Azıcık canım yandı. Sevmiştim, aşkı seninle tatmıştım. Tatlıydı ama yanmıştım.
Şimdi, azıcık canım yanıyor ama olsun sevmiştim,seviyorum, seveceğim.
Vücudum istemsiz titremeye başladı kalbimin hızlı atışı, başımın ağrısı sanki kafamı eziyorlarmış gibi sanki herkes üstüme geliyormuş gibi hissettiriyordu.
Bok gibi.
Kollarımla bana sarılan Emre'yi itip uzaklaşmaya başladım. Gözlerimi kapatıp kendimi yere attım. Her şey istemsiz oluyordu.
"Sina! İyi misin? Noluyor?"
"Nasıl iyi olabilirim!"
Başımı o kadar sıkıyordum ki ellerim acıyordu.
"Ne yapabilirim"
Bana yaklaştıkça gelmemesi için zorluyordum ama inatla geliyordu.
"Tamam şşş, bir şey yok"
Sarılmaya çalışıyordu. Ne kadar istemeden itsemde sarılmaya çalışıyordu.
"Burdayım, yanındayım"
"Lanet olsun"
Ağlamaya başlarken sakinleştiğimi anladım. Tekrar aynı şeyleri yaşamak kendimi çok kötü hissettiriyordu. Ağlamamı durdurmak bile zordu şuan.
"Daha iyi misin?"
"Galiba"
"Uzun süre sonra seni böyle görmek istememiştim"
"Bende yaşamak istememiştim"
"Psikolojik değil mi?"
"Aynen deliyim ben"
"Sina dalga geçme"
"Niye geldin?"
"Bence şuan dinlenmelisin"
"Bana iyi davranıyorsun farkında mısın?"
"Niye farkında olmıyım"
"Ben-"
"Evet, doğru sen ve gay olman değil mi?lütfen bölme beni"
"Bölücem, çünkü korkuyorum tamam mı? Ne yaşadığımı bilmiyorsun evet yıllardır arkadaşımsın ama bilmiyorsun bilmeni istemedim, nasıl söylenirki hayatın bana karşı ne kadar zor olduğunu bilmiyorsun. İyi misin diyorsun ya nasıl iyi olabilirim Emre nasıl? "
Tekrar sarıldı bana gözyaşlarımı sildi. Daha çok ağlamama sebep oluyordu.
"Neden bu kadar umrundaki neden yani neyin farklı senin? İnsansın sende diğerleri de insan kime aşık olacağını sen nasıl seçeceksin ki? Kalbinde bir sorun olduğunu düşünüyorsan düşünme tamam mı? Alakası bile yok, iyi olman senin elinde sen kimle, nasıl iyi oluyorsan onu yapmalısın"
"Yapamadım, denedim gerçekten denedim olmadı düşünmeden yapamıyorum farklıyım işte"
"Ne farkın var diğerlerinden"
"Tanıştırayım berbat nurtopu gibi bir anksiyetem var, merhaba demek ister misin?"
"Bugün tanıştım, bunun ilacı var biliyorsun değil mi?"
"Bir yıldır kullanmıyordum, çünkü iyiydim bugüne kadar iyiydim Emre her şey normaldi"
"Ne tetikliyor seni biliyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dudakların Jilet Gibiydi [BxB]
RomanceO günden sonra beni öpen dudakların jilet gibiydi.. Kanattı. Acıttı. Sonra o dudaklara bağlandım ve hep öyle kaldım. [Eşcinsel içerikli bir kitaptır]