Ma plimbam prin padure ascultand muzica.Nimic iesit din comun,dar cred ca nu am anuntat faptul ca sunt plina de sange si car dupa mine un satar cu lama lunga de 25 de cm si grosimea de 2 cm.Mda,cred ca ati realizat ca sunt o micuta criminala.Ma numesc Shyde Keller si am 14 ani.Copilaria mea nu a fost cea mai normala.
M-am nascut intr-o familie fericita,cu doi frati gemeni (care nu prea semanau) mai mari si parinti minunati.Totul bine si frumos,pana cand,la 7 ani,fratii mei au disparut si parintii mei au fost ucisi.Am stat in vreo trei orfelinate de-a lungul a doi ani.In mare le-am dat foc.
La scoala eram cea mai buna,dar cine sa se strofoce sa stea toata ziua la scoala?Oricum,la 8 ani am omorat o supraveghetoare care ma cam enerva.Asa a inceput totul.Supraveghetoarele nu ma urmaresc,deci imi fac de cap.
Ah,dar asta nu e tot,doamnelor si domnilor!Ar fi fost prea simplu daca era numai atat,asa ca viata s-a decis sa isi mai bata joc de mine.
Dupa ce am traumatizat tot orfelinatu' o femeie a incercat sa ma imbete cu spirt,dar nu i-a iesit si i-am facut de petrecanie.
La scoala,in rarele zile in care merg,un baiat se ia de mine,imi zice mereu de fratii mei,de mine si de mai multe.L-am luat la bataie intr-o zi,dar n-am avut timp sa ii dau lovitura finala ca am ajuns la director,iar pe parcursul verii trecute am fost tinuta intr-o camasa de forta la o scoala de reeducare.Mi s-a spus ca daca ma mai ating de el,puscaria ma mananca.Nu ca mi-ar pasa,dar as vrea sa mai traiesc si eu viata.
Deci,in mare,cam asta ar fi de spus despre mine.
Cum mergeam asa frumos,ceva ma tranteste la pamant.Era retardelu' cu care m-am certat,Michael.N-am apucat sa actionez ca m-a lovit cu ceva in cap si am lesinat.
__________________________________________________________________
Hey!Asta e prima mea poveste,sper sa va placa!O sa aflati mai mult despre viata plina de peripetii a lui Shyde de-a lungul cartii.