Peripetii

371 32 10
                                    

Shyde P.O.V.:


Dormeam.In sfarsit ma puteam odihni in propria mea camera,fara nimeni care sa ma deranjeze.Era atat de liniste si atat de placyt,nu puteai sa nu adori linistea.

Visam ceva cu niste unicorni,gogosi si alte chestii curcubeifice si zburam calare pe NYAN Cat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fuck yeah!!!!!!!!!!!

Din pacate,un zgomot ma trezeste.Ma uit prin camera.Nimic.Dau sa ma culc la loc,dar cineva imi sopteste la ureche razand malefic:

-Nu ai scapat de mine!

Nu apuc sa fac ceva,ca un tentacul alb se infasoara in jurul gurii mele,inabusindu-mi tipatu si altul mi s-a infasurat strans in jurul corpului.Nu ma puteam misca.Nimeni nu ma poate salva.....


EJ P.O.V.:


M-am trezit brusc.Simteam ca ceva nu era bine,dar ce???Shyde?Nu,nu are cum,e in camera ei,e bine.Dar totusi nu strica sa verific,nu?

Imi pun masca siimi iau cutitul.Imi lipesc urechea de usa si aud niste zgomote.Cineva....plange?Shyde,vin acum!

Sparg usa si gasesc un Offenderman doar in pantaloni care zambeste diavoleste si o Shyde tinuta ostatica de2 tentacule,plangand.Ohoho,s-a luat de Shyde a mea,va fi vai de capul lui!Nici nu are habar cu cine s-a pus!

Sar la el si ii strapung pieptul de careva ori,trantind-o pe Shyde cu brutalitate pe podeaua rece,incepand sa scanceasca de durere.O ranise,avea taieturi pe maini.Saracuta.Nu o sa scape in viata!!!!!!

Ma arunc spre el ,cutitul strapungandu-l in multe zone vitale.Stiu ca e nemuritor,dar vreau sa ii las semne care sa ii aminteasca sa nu se mai atinga de ce e al meu.

Ceilalti aud zarva si vin in camera foarte agitati.Masky si Hoodiee innebunisera,sarind la Offender.Am luat-o in brate pe Shyde,punand-o in pat si luand bandajele si bandajandu-i ranile.Pielea ei era asa de fina si firava.Ma ia in brate.

Sh:Multumesc,EJ!M-ai salvat!

EJ:Nicio problema,Shyde.Oricand.

Am vrut sa plec dar nu ma lasat.Adormi in bratele mele.Era atat de draguta!As fi ramas acolo pana la sfarsitul vietii doar sa vad cum doarme ca un ingeras,dar bineinteles ca fratii ei au avut alta idee.M-au luat de gulerul tricoului,aruncandu-ma in camera mea,ei ramanand restul noptii sa aiba grija de surioara lor.Normal as fi fost suparat,as fi sarit la gaturile lor si i-as fi injurat,dar eram calm,un zambet larg aparand pe fata mea.Amsalvat-o,e in regula(aproximativ) si totul datorita mie....


Shyde P.O.V.


Dimineata.Imi frec ochii obosita.Ma uit sa cobor,dar in ambele parti ale patului era cate unul din fratii mei.Dormeau.Abia atunci imi amintisem de seara trecuta.Violatorul ala de Offender m-a atacat.Sa vezi ce o sa ii fac!Dar ma opresc repede din acel gand.Jack ma salvase.Oh,Sfant Iobagg,baiatul visurilor mele ma salvase!Imi amintesc cum adormisem in bratele lui,in acele brate reci,dar puternice si protectoare care ma tineau cu atata grija.Salivam numai la amintirea momentului.Nu trebuie sa imi arat sentimentele in fata lui,in niciun caz!Sunt o nebuna creatoare de probleme si nu vreau sa imi stric imaginea de fata nebuna pentru una de fata obisnuita.EU NU SUNT O FATA OBISNUITA!!!!!NEVAAAAAAAAAAAAARRRRRR!!!!!!!!

Cu grija am duc la baie sa ma spal.Mama,ce rani urate!Tot EJ le bandajase,totusi :-3

M-am schimbat in niste blugi albi pana la genunchi,un tricou negru si un hanorac gri.Mi-am pus un satar in buzunar si am coborat in bucatarie,fara sa trezesc palugile.

Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum