Bcz may

123 10 3
                                    

Shyde POV:

Okay,deci astăzi e ziua lui Ben! Pregătim bairam,băutura si tot ce si.ar putea dori aceasta ființa a noastra care împlinește 16 anișori,mititelul tăuraș. Astăzi,pe 8 mai. Abia așteptam petrecerea,o sa fie pur si simplu pastila,fara scoala ca i.am dat foc si acuma avem vacanța prelungita,deci god god o sa fie genial!
Toti i.am cumpărat jocuri si tot felul de astfel de lucruri,dar sunt curioasa de cum se va imbraca Reggie si ce cadou ii va face ea 😏😏. Okay deci o sa fie ciudat,pentru ca Ben se va îmbata cel mai probabil si va face ca Nebunu,dar asta e! Doar o data faci 16 ani,nu?

Reggie POV:

Oh doamne oh doamne OOOOOH DOAMNEEEEEEE! E ziua lui Ben azi. Oh god. De ce. De ce. O sa mor. O sa...okay,exagerez,dar e ciudat pentru ca vreau sa fie o zi specială pentru el pentru ca e puiu meu si vreau sa fie fericit....vreau sa fac asta..sper sa ii placa ce i.am pregătit.
M.am epilat si chestii (stiu ca suna ciudat dar nevermind) si m.am imbracat cum nu m.a mai vazut niciodata: fusta scurta din tul negru,sneakers converse verzi,un maiou negru super mulat si decoltat cu un șnuruleț care in închidea la piept si un fes ca al lui. Sper sa ii placa,si sper sa nu dea Zalgo sa încerce ceva.
Din clipa in clipa va intra in camera mea,stiu asta cu siguranta,pentru ca asa face de ceva timp.
Imi aranjam fesul cand deodată aud cum usa se deschide. Nu ma uit in spate,ci pur si simplu ma uit in gol. Simt cum doua brate mari ma imbratiseaza si cum Ben isi sprijină barbia de umărul meu. Ma uit la el,ii zambesc si il sarut scurt.
-La multi ani,elfule!
S.a strâmbat la mica porecla pe care i.am pus.o
-Cum iti permiți sa ii spui asa iubitului tau tocmai de ziua lui? Ai uitat ca pot sa fac ce vreau? Ai uitat ca te pot pedepsi? spuse el pe un ton atat de calm dar totuși atat de pervers.
-Ai uitat ca suntem minori? Ai uitat ca daca Slender ne prinde impreuna ne nenorocește pe viata?
-Awww haiiiide! Doar nu te.ai imbracat asa degeaba!
Isi pune mana pe spatele meu.
-FUTU.TI NEMURIREA SI MANA RECE!
-Stiu ceva ce e cald,daca vrei~
M.am intors sa ii dau o palma,dar mi.a prins mana,zambind pervers.
-Ben..
-Pai si cadoul meu? Ce mi.ai pregătit?~
Ii intind o cutie verde in interiorul căreia era un inel de aur ald,cu o dunga neagra care acoperea aproape toata albeața aurului,pe interiorul căruia era gravat 'Puiul meu'.
-Awww,Reggie,e atat de cute,mersi,zise si imi saruta fruntea. Acum,ce ai zice de putin entertaining?~
Ma lipise de perete,dar fix atunci intra in camera Slender.
-Reggie,e timpul sa cobori te- CE PANA MEA FACI AICI ELF NEFUTUT!
Il prinde pe Ben cu un tentacul si il tranteste pe canapea,la parter.

******4 ore mai tarziu******

Toti baietii sunt manga. Toti. Shyde săraca e tarata de EJ in camera lui,iar Masky si Hoodie sunt prea fumați ca sa mai poată alerga dupa el,si restul căutau sa se înmulțească. Ben dispăruse,dar pariu ca avea sa apara cu planurile lui.
Ma decid intr.un final sa merg inapoi in camera mea,încuind usa si sprijinindu.ma putin de ea. Uff...abia astept sa treaca ziua asta ca sa ma pot liniști o data..
Ma schimb in pantaloni scurti si un tricou ciordit de la Ben si ma bag in pat,Ascunzându.ma sub patura rece. Se simțea atat de bine acolo,unde eram in siguranta. Cel putin asa credeam,pana ce am simțit cum ceva greu se aseaza pe pat,Scoțându.ma de sub patura si trăgându-ma in bratele sale. Ben. Ca de obicei.
-Ben,ce vrei?,spun obosita
-Stii ce vreau~
-Ben,nu,te rog frumos. Te rog
-Degeaba,pisoi,nu ma mai poti opri.
Incerca sa se pună deasupra mea,dar adormi peste mine la cat era de beat. Al dracu bolovan!
Ei bine,cred ca e mai bine decat altceva. Ii mangai suvitele blonde si trag patura peste noi,adormind.

---------------

Sorry pentru capitol scurt si probabil plictisitor,dar am zis sa scriu cat am timp (pauze). So Yeah. Probabil o sa mai postez. Cum vi se pare? Mai continuam sau nu? Sa stiu ce fac.

Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum