Shyde POV:
De la chestia cu Reggie,Slender nu a mai vorbit cu nimeni.A trecut o spatamana si Ben nu ne-a lasat sa ne atingem de ea.A cusut-o si a schimbat-o in alte haine,dar degeaba.Reggie a murit imediat dupa ce i-a spus lui Ben ca il iubeste,dar Ben tot asteapta ca ea sa isi revina.
Treceam pe langa usa lui Ben,si il puteam auzi vorbind.
B:Reggie......Te rog,intoarce-te la mine.........cine o sa ma mai certe cand stau prea mult la calculator?Pe cine o sa mai invelesc eu cand e in depresie?Pe cine o sa mai incalzesc cu imbratisarile noaptea cand e frig?Pe cine o sa mai protejez eu?Cine o sa imi mai spuna 'Te iubesc"?Cine?Nu vreau pe altcineva,te vreau pe tine.Te rog......vino inapoi la mine.......
Plangea..........Suferea.......dar avea sa sufere si mai rau daca avea sa continue sa tina in brate cadavrul ei.Eu nu puteam vorbi cu el.Nu avea sa ma asculte.Il trimit pe EJ
EJ POV:
Okay.....O sa imi iau bataie de la Ben ca fac asta,dar e spre binele lui.Of Doamne.....
Intru in camera.Ben plangea.Ma asez pe marginea patului.Ben inca nu ma baga in seama
EJ:Ben.......cred ca a venit timpul sa o lasi pe Reggie sa plece........Nu mai ai nimic de fact.....
B:TACI DIN GURA!!!!!!TACITACITAAAAAACI!!!!!!!!!O SA ISI REVINA,O SA VEZI!!!!!O SA SE INTOARCA........
EJ:Ben,nu se mai intoarce.S-a dus......Nu mai poti face nimic,las-o...
B:D-Dar.....o iubesc........
EJ:*oftez*Stiu frate,dar tinandu-i cadavrul in brate o sa te faca sa suferi si mai tare.Ce zici?O lasam?
B:*isi inghite suspinele*Bine....
*dupa inmormantare*
Shyde POV:
Am inmormantat-o pe Reggie.Ben sta si plange in camera lui.Im pare asa de rau pentru el......Il vad pe Slender holbandu-se la mormantul lui Reggie.M -am dus la el.
Sh:Hey Slender.Ce faci?
Sl:Am ucis-o........nu am vrut......nu ma vrut sa fac asta.......nu stiu ce am avut......
Sh:*oftez*Nu mai conteaza.E moarta........Stii la fel de bine ca o data ce mori,nu te mai intorci.......
Sl:Stiu.........
*peste cateva zile*
?????? POV:
Hm.......Casa creepypasta.........Ce dragut...........Casa dulce casa,cum ar spune unii........