Diavolul alb

186 15 3
                                    

Shyde POV:

Au trecut 3 luni de la moartea lui Reggie,dar nimic nu s-a imbunatatit.Ben nu a mai zambit,nu s-a mai uitat in ochii lui Slender,pielea lui e alba ca zapada.Nu face decat sa imbratiseze tricoul lui Reggie si sa planga.Imi e atat de mila de el.De Craciun,cand toti erau fericiti,el statea intr-un si plangea silentios,inghitindu-si amarul.Vizita zilnic mormantul iubitei lui,vorbea cu ea.Cand pleca la vanatoare.era o masina de ucis fara sentimente.La scoala,cand fetele se dadeau la el,le scuipa si imbrancea,apoi pleca.

Intr-o zi,ii auzise pe niste cocalari facand-o pe Reggie in toate felurile,batjocorind-o,chiar vrand sa ii distruga mormantul.Cand Ben a auzit,s-a dus si i-a ucis.Nici acum nu le-au fost gasite cadavrele.

Oftez.Ma duc sa mananc ceva.

Cand ajung in bucatarie,dau de Slender.Imi da o cutie mare,de carton.Ma uit confuza la cutie,apoi la Slender.

Sl:Du-o lui Ben,te rog.

Sh:Ce e in ea?

Sl:Nu e treaba ta.Taci si fa ce ti-am zis.

Imi spuse asta cu o voce atat de seaca si rece,ca aproape m-a durut.Dar meh.Slendy.O fi si el pe ciclu,cine stie.

Urc si bat la usa lui Ben.Astept cateva momente bune.Ma uit curioasa la cutie.Ce o fi asa de rau in ea incat sa se comporte Slender asa ciudat?O fi ceva legat de Reggie?Gandurile mi-au fost intrerupte de Ben,care deschise usa.Se uita la mine cu niste ochi lipsiti de sentiment sau expresie.Avea parul ravasit,purta o pereche de pantaloni gri largi si un maiou verde.Camera lui era un dezastru,dar lucrurile lui Reggie erau curate si ordonate.Se pare ca el chiar inuse la ea.

B:Deci ce vrei,Shyde?

Sh:Oh da,Slender m-a rugat sa iti aduc asta.Nu stiu ce e in ea,dar dupa cum se comporta,se vedea ca ceva nu e bine.

B:Pentru idiotul ala,tot ce e legat de mine e rau.

Sh:Nu o lua asa,Ben.Poate e in toane proaste.

B:Da-l in ma-sa,nu imi pasa de el.Poate sa si moara,nu imi pasa.

Ben deschise cutia.Inautru era un cadou prafuit,frumos impachetat.Era.....Era de la Reggie.Era scrsa pe el data la care a fost livrat.Inainte ca ea sa moara.Ben deschise grabit si agitat cutia.Era un lant de otel inoxidabil cu semnul LOZ:Majora's Mask.Pe spate era gravat:'Aniversare fericita,pui!-Reggie'.Ben incepu sa planga.Si-l puse la gat.Inchise usa.

Saracul..........

M-am dus la mine in camera.Acolo era EJ,care imi umbla la lenjerie.

Sh:EYELESS JACK!!!!!!CE MA-TA FACI ACOLO?!

EJ:NIMIC!!!!!!!

Puse repede lenjeria la loc.

Sh:Ce crezi ca faci,Jack?

EJ:Uhm...........Nu am scuza.

Am ras.Prostanacul meu.L-am imbratisat strans.El a raspuns fericit.

EJ:Nu vreau sa imi inchipui prin ce trece Ben.Inca sufera......

Sh:Da...

EJ:O sa am grija sa nu patesti nimic rau NICIODATA.

Ma stranse protectiv in brate.

Sh:Auzi,dar tu i-ai mai vazut pe Masky si Hoodie?De cateva zile nu i-am mai vazut nicaieri,si sunt ingrijorata.Nu au mai stat niciodata intr-o misiune pentru atata timp.

EJ:Probabil au treaba.Stii cum sunt ei.Mereu ocupati,au mereu nevoie de timp pentr a-si indeplini muncile bla bla

Sh:Ai dreptate.

EJ:Si in plus,ma ai pe mine in caz ca se intampla ceva.Ce,crezi ca nu sunt i stare?

Nu apuc sa raspund,ca ma saruta si ma pune pe pat,inca sarutandu-ma.Era atat de romantic si dragut.

M:*trantind usa de perete*SHYYYYYYYYYYYYDE,PLECAM IN MISIUNE!!!!!!!HAIDE--CE MAMA DRACU FACI ACOLO?!

Il tranti pe EJ de perete,apoi imi tranti cel mai mare satar pe care il aveam in brate.

M:Te cert mai tarziu,acum nu am timp de asta sau de dat explicatii,dar e o urgenta si Slender va vrea in inima padurii acum.

Am plecat cu totii cat de repede puteam catre inima padurii,unde l-am gasit pe Slender a naiba de agitat,zici ca urma sa ii nasca nevasta,dar nu asta era cazul si din cate se pare trebuie sa tratam cazul asta cu cat mai multa seriozitate,cu putimta,cu toate ca stim ca nu prea se poate.Adica ce naiba,aveam si eu un moment romantic cu EJ,un moment frumos,dar normal ca a trebuit sa apara o nenorocita de urgenta.Ugh.Asa ca din moment ce Slender si fratii mei imi fac viata un calvar,de ce sa nu le-o fac si lor un iad?Adica,am si eu dreptul la iubire,intimitate si libertate,dar se pare ca legile creepypasta nu sunt de acord cu asta.

Sh:Deci,Slends,de ce ne-ai stricat tuturor seara?Sper sa fie un motiv bun.

Sl;Demonul alb s-a intors.

Toti:Cine?

Sl:Oh,asa e,voi nu erati nascuti pe atunci.Ei bine,acum 1000 de ani-

Sh:Ba,tu esti tampit?Acu 1000 de ani nu se nascuse nici mama naiba,dar noi?!

Sl:Deci,acum 1000 de ani,padurea a fost vizitata de demonul alb.Un monstru fara aseaman,nespus de puternic,cu o coasa de 2 metri,din titan,cu lama lunga si neagra,aproape imposibil de manevrat.Cel care o poseda si ii poate manevra si controla puterea,e mostenitorul Demonului.O data la 1000 de ani apare unul,si daca nu este oprit la timp poate aduce sfarsitul omenirii cunoscute de noi.Pe ultimul l-am oprit cu greu,daune majore inca putand fi observate,dar am salvat omenirea.Acum,presimt ca e mult mai puternic....

EJ:Ne ai pe noi,Slendy.Noi putem face fata oricarui obstacol.Stii asta!Impreuna,suntem mai puternici ca oricine.

Sl:Sa speram ca asa va fi.

Deodata,se lasa liniste.Langa noi aparu o silueta imbracata intr-o haina alba,larga in zona de sus si mulata de la brau in jos,cu ghete de culoarea cafelei,cu manusi negre de piele,o gluga care ii acoperea fata,dar tot se vedeau doua sclipiri rosii ca sangele de sub gluga mare si groasa.Nu ne puteam da seama daca era femeie sau barbat,din cauza costumului care ascundea tot esentialul.In mana tinea o coasa alba,cu lama lunga si neagra.Lama era legata de manerul lung printr-un craniu de safir.

Eram gata de batalie.Acela era el,demonul alb.Urma sa fie greu,dar urma sa invingem.

Demonul isi lua pozitia de atac.Lupta urma sa inceapa.....



Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum