Reggie POV:
Am înghețat la auzul acelor cuvinte. Ma holbam la el cu o privire neutra,iar cand informația s.a rumegat,m.am încruntat,in ochii mei putându-se citi furia si ura pura.
Re:NENOROCITULE! CUM ITI PERMIȚI??? CUM?!! DUPA 14 ANI IN CARE AM FOST UN COPIL LASAT IN VOIA SORTII,SA TE TREZEȘTI ASA 'Stii ceva, eu is tac-tu'. DACA NU MA ÎNTORCEAM DIN MORȚI IN CARE TU M.AI TRIMIS,DACA ERAM IN CONTINUARE DOAR UN OM NORMAL,M.AI FI CHINUIT IN CONTINUARE!!! STII CAT M.A CHINUIT ZALGO?!?STII CATE AM AVUT DE ÎNDURAT?!? STII MACAR CAT DE SINGURA AM PUTUT FI?? NU,PENTRU CA TU NU AI FOST ACOLO!! AH DA SI ÎNTÂLNIREA AIA DE LA 5 ANI PE CARE CREDEAI CA MI.AI ȘTERS-O?? NU AI FACUT.O,AM FOST ÎNDEAJUNS DE BUNA ÎNCÂT SA MA PREFAC!!! UNDE AI FOST IN TOTI ACEȘTI 14 ANI?! UNDE?!STII CEVA? DU.TE IN PIZDA LU' MAMA,DAR STAI,DEJA AI FACUT.O,ASA.I?! TI.A PLĂCUT SA TE FUTI CU EA,PANA AM APĂRUT EU SI EA A MURIT,ASA CA M.AI PĂRĂSIT! NU TE VOI CONSIDERA NICIODATA TATAL MEU SI FII SIGUR CA NU TE VOI TRATA CA PE UNUL!!!
Nu am realizat ca plangeam pana nu a încercat Slender sa imi șteargă o lacrima,ceva asemanator cu durerea citindu.se pe nechipul lui. I.am plesnit tentacul.
Sl:Reggie,eu pot sa iti ex-
Re:NU VREAU SA TE ASCULT!!!!
Si cu asta am fugit cat de repede puteam prin padure. Stiam ca ma va urmări,stiam ca va fi probabil sa ma prindă,dar nu puteam sa ii dau satisfacția aia de a ma lua in brate si a crede ca l.am iertat. Nu l.am iertat si nu o voi face niciodata. Eram atat de singura,pana la 13 ani cand am intrat in familie,am fost atat de singura. Toate acele amintiri dureroase,toate chinurile,si acum apare el.
'Reggie,nu are rost sa fugi. Te rog opreste-te. Putem lămuri situația.'
'NU LĂMURESC NIMIC CU TINE'
Nu ma uitam in spate. Asta era regula de aur cand aveai de a face cu Slenderman. Puteam simți cum tentaculele lui se apropie sa ma prindă dar fugeam mai repede. Nu puteam sa o tin asa la infinit. Cu toata puterea rămasă,m.am urcat intr.un copac. Eram atat de sus,m.am sprijinit de o creanga sa imi pot trage sufletul,dar aceasta s.a rupt,eu căzând in lac si lovindu.mi capul tare de o piatra,leșinând.Slender POV:
Oh doamne. Cat ma durea sufletul mic si negru. Ultima mea legătura cu lumina vieții mele ma ura de moarte. Trebuia sa o recuperez. Nu imi puteam pierde copilul. Nu din nou.
Am încercat sa o prind,am vazut.o cum cade in apa. Am așteptat sa iasa,dar nu s.a intamplat. Panicat,am băgat tentaculele sub apa si am prins.o. Am ridicat.o,apa din jur devenind rosie ca sangele,sangele micuței mele. Era inconstienta. Era grav ranita si palida. Prea palida. M.am teleportat in camera ei,unde i.am bandajat capul si i.am mângâiat fruntea,întinzând.o in pat si învelind.o. De ce trebuia mereu sa o dau in bara? De ce trebuia sa distrug cele mai frumoase lucruri din viata mea? De ce?
Am coborât,pe usa intrând Ben Jeff si EJ.
EJ:O fozt mijto -3-
Jeff:Duah -w-
Ben:A fost genial! Stai,unde e Reggie? S.a culcat deja? E in camera ei?
A urcat scările,dar l.am prins de mana,nelăsându-l sa treaca.
B:Slender,vreau sa merg sa o vad. Am fost la bazin cu baietii si mi.am facut dus acolo,deci sunt curat si pot intra in camera ei.
Tot nu il puteam lasa sa treaca. Mi.am strans legătura.
B:Ce ai mai facut?
Reuși sa se smuceasca si intra usor in camera ei. In cateva clipe ieși nervos,inchise usa incet si in trei milisecunde era in fata mea
B:Ce i.ai facut? Spuse scrâșnind din dinții săi ascuțiți.
Sl:Benjamin,ea singura a facut asta. A încercat sa scape de mine,a căzut in lac si s.a lovit la cap.
B:Si de ce ma rog voia sa scape de tine?
Sl:I.am spus ca sunt tatal ei.
Era șocat. I.am arătat testul de paternitate pozitiv.
B:Nesuferitule
Astea au fost ultimele sale cuvinte Oana sa intre inapoi in camera lui Reggie,încuind.o in urma sa.
Ceilalti se uitau șocați la mine.