Back again

130 9 1
                                    

Narrator POV:


Lupta incepuse.Toti creepypasta au sarit sa atace demonul,insa acesta evita cu usurinta si gratie fiecare lovitura sau atac,odata ce lovi cu coasa trimitand o unda care ii dobori pe toti.Era ciudat,insa,ca demonul nu ii ucidea,ci incerca sa ii evite si sa nu ii raneascaprea tare.Acestia luau acest act ca semn de joc,cum ca ei sunt marionetele lui.

Totul se intampla atat de repede si atat de puternic,incat abia aveai timp sa realizezi ce se intampla.Jeff lua prin surprindere demonul si il injunghie in umar.Secunda urmatoare,creatura il izbi cu coasa de un copac,jupuindu-i hanoracul.

Slender reusi sa il prinda de picior cu un tentacul,incercand sa il demasce.Fara succes.Acesta ii reteza tentacului si cazu peste mormantul lui Reggie,distrugandu-l.Cand Ben vazu asta,innebuni.


Ben POV:


Nenorocitul.Ingratul.A distrus mormantul,mormantul dragei mele.....Sentimentele astea,toata iubirea si fericirea de odinioara se aflau in acel loc,acum distrus.Avea sa plateasca scump....NU O SA SCAPE VIU!

Sar dupa el,insa acesta ma ocolea si fugea de mine.Ii era frica?Refuz sa cred asa ceva.Altul era motivul.Totusi,prin absenta sa de instinct de lupta,il pot ucide cu mare usurinta.

Sar asupra sa,incercand sa-i indepartez gluga,dar m-a aruncat deoparte.Gata.Mi-a ajuns cu joaca sa stupida si enervanta.MI-A AJUNS!

Sar si il electrocutez pana ii curge sangele prin haine.Mai alearga putin si se prabuseste.Se chinuie sa se ridice,dar imi pun bocancul pe capul sau,trantindu-l la pamant.

-Fiinta stupida,cum ai reusit sa crezi ca ma poti invige doar prin fuga?

Rad malefic.Ii dau jos gluga si il apuc de par,strangandu-l in pumn pana sa ii intorc fata la mine,sa o pot vedea chipul,sa ii pot sorbi durerea si suferinta.Cand ii vad fata,incep sa lacrimez.Nu imi vine sa cred...Demonul cu care am luptat,pe care l-am urat,era chiar Reggie,iubirea mea.Fata si corpul ii erau pline de rani si taieturi atat de adanci,A fost chinuita de Zalgo.Iubirea mea...

Plang si o strang le piept,aceasta fiind slab constienta.Ochii ii revenisera la normal,dartremura si simteam impulsurile elctrice de care eu o umplusem.

B:Reggie,te rog sa ma ierti.Imi pare atat de rau,imi pare nespus de rau..Te iubesc,spun si imi afund fata in parul ei,sarutandu-i crestetul capului.

Re:Si...Si eu......,abia rosti si imi stranse usor mana in manutele ei ranite si sangerande.

Era langa mine.Era acolo din nou.Era a mea,numai a mea.Aveam sa o protejez pentru tot restul vietii,sa o tin langa mine mereu,pe vecie.


*******acasa******

Still Ben POV:

Am adus-o acasa,am schimbat-o in pijamale si am dus-o in camera ei,Slender a zis ca nu putem dormi impreuna,deoarece suntem minori,sunt un foarte mare pervers si mda.Reggie se odihnea,inca tremurand de la chestia cu care i-a dat pe rani,ca sa se poata vindeca.Nu o sa ma iert niciodata pentru ce i-am facut,am ranit-o.

Ii mangai usor mana si privesc in pamant.Ii simt ranile si ma uit la ele,jucandu-ma cu degetele ei.Le simt cum se incordeaza si cumimi strang mana usor.Tresar si ma uit la ea.Isi deschidea putin cate putin ochii,uitandu-se la mine.

Re:B-Ben?

Nu ii raspund,ci sar si o iau in brate,strangand-o la piept.

B:Sunt aici,mereu voi fi.



_________________________________________________________________________________

Okay,sorry pentru capitol scurt.Maaaaaan,de cand nu am intrat v-ati cam inmultit.Pai,se pare ca deocamdata nu o sa sterg contul.Spuneti-mi,cum vi se pare cartea pana acum si daca vreti sa o continui.Astept raspunsurile in comentarii,pana data viitoare,cheers!


Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum