Eu tata tau

91 12 2
                                    

Ben POV:
Era o zi de sambata atat de perfecta:Masky si Hoodie nu erau acasă,deci eram liberi! Afara ploua de rupea,deci fara ieșiri. Perfect. Jack si Shyde s.au refugiat in camera lui,sper sa se futa. Ar fi ceva.
Fily si LJ dormeau,Rose si BP desenau intr.o camera,iar Reggie statea cu capul in poala mea,eu jucându.ma cu parul ei. Totul era perfect si minunat. Pana cand s.a auzit un ciocănit.
R:Ma duc eu!
Sari de pe canapea si deschise usa. Nu vedeam cine era,dar Reggie chitai si sari in bratele respectivului. Acela era chiar Red Angel,care o STRÂNGEA IN BRATE SI ZÂMBEA. Simteam cum fierbeam de furie,asa ca m.am ridicat de pe canapea si am luat.o pe Reggie la mine in brate.
B:Scuza-ma,dar Reggie e a mea si Numai a mea.
RA:Usor omule,nu ti.o fur. Nu am intenția. Suntem doar prieteni foarte foarte vechi. Atat
Rase. Nu il puteam crede.
Cobori Slender si l.am rugat pe el sa aibă grija de ei,eu urcând in camera mea si încuind usa,dupa care am pus.o pe pat. Era suparata. Urasc sa o vad suparata,mai ales cand e pe mine.
R:De ce ai facut asta,Ben?
B:El e pervers. Nu se poate atinge de tine. NICIODATA.
R:Ben,si tu esti pervers. Nu te.as parasi pentru ABSOLUT nimic in lumea asta,asa ca stai calm. Te iubesc!
Awwww. Mi.am îmbrățișat iubita la gândul asta. Cat o puteam iubi. Sper ca idioții aia sa plece mai repede.

Slenderman POV:

Red Angel trecuse cu treaba pe aici dar pleca repede. Acum am o problema:de la seara aceea,am niste dubii. Oare Reggie chiar e copilul meu? Singura șansa de a afla e un test ADN.

*un test de ADN si trei zile mai tarziu*

Am primit rezultatul. Deschid temător plicul si citesc. Era adevarat. Reggie era fiica mea,copilul meu. In acea seara,cat Ben era plecat in misiune si ea citea pe canapea,m.am Așezat langa micuta.
Re:Hey Slender,imi spuse si zâmbi.
Sl:Hey Reggie. Voiam sa te intreb,ce s.a intamplat cu parintii tai? Nu mi.ai spus niciodata despre ei.
Aceasta se uita in pamant. Dupa un timp de tăcere,începu sa vorbească:
Re:Mama a murit imediat dupa ce m.am născut. Eu eram născuta prea devreme,si doctorii m.au considerat prea repede moarta. Pe tatal meu nu l.a mai interesat daca era adevarat sau nu,m.a părăsit. Nu ma iubea. Nu m.a vrut,cel mai probabil. Intr.un fel imi pare rau ca am fost nedorita,dar cred ca daca eram in locul lui si eu m.as fi urat....
Începu sa lacrimeze. Inima mi se franse. Sărăcuța. Am îmbrățișat.o usor,ea plangand in camasa mea.
Ma uitam la ea,si mi.am amintit:acum 9 ani,un copilaș de 5 ani se rătăcise in padure in timp ce eu mancam din una din victime. Micuta se uita la mine fara pic de teama. Ochii aceia mari de culoarea Bronzului străluceau in lumina si ma fixau,examinandu.mi fiecare mișcare. Era o micuta Reggie
Sl:Ce faci singura prin padure,copila? Nu stii ca e periculos? Poti da de oameni periculoși sau rai pe aici
Re:Il caut pe tăticul meu. Se spune ca a plecat in padure si vreau sa il gasesc. Poate ma va lua cu el si nu voi mai fi singura.....
Omulețul se uita in pamant si planse incet. Ceva in mine m.a facut sa ma sterg frumos cu batista si sa o duc inapoi in oras. Dupa asta,a trebuit sa ii sterg amintirile. Asa era cel mai bine.

Sl:Copila,cum ar fi daca ai afla ca tatal tau trăiește si ca vrea sa te vada?
Re:As vrea sa il vad doar ca sa ii dau una in fata. E un mincinos,dupa atâția ani in care am fost singura si am avut nevoie de el,l.a durut in cur de mine. M.a abandonat. Pe copilul sau nou-născut,care s.a aventurat singur-singurel prin aceast chin numit viata.
Din Tristețe fata ei se transforma in pura furie si ura. Tot trebuia sa afle,asa ca mai bine mai devreme decat mai tarziu..
Sl:Reggie...Eu sunt tatal tau

Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum