Partyyyyyyy!!!!!!

328 31 6
                                    

Author's note

Hey! Voiam sa va mulțumesc tuturor pentru aprecieri si comentarii frumoase. Am văzut ca unii din scriitorii pe care ii apreciez de ceva timp imi citesc cartea! Ma simt ca in al nouălea ceeeer!!!

Am mai avut o carte in engleza înainte,dar a fost o stea căzătoare,de atunci am decis ca nu o sa o mai continui,ar fi degeaba,mai ales ca acum va am pe voi! :3

Imi faceti ziua mai buna cu toate comentariile dragute!

Sunteți grozavi si va iubesc! <3

__________________________________________________________________


Shyde P.O.V. :


Sâmbăta. O zi frumoasa si însorita,dar bineînțeles ca noi nu ne gândim sa ieșim la plimbare,noi ne pregătim sa dam o petrecere demențială!

Fratii mei au plecat acum vreo 3 ore,deci nu cred ca vom avea probleme in a fi prinși. Avem timp si de asta,dar mai întâi petrecerea.

In ultimul timp eu si EJ am tot ieșit la plimbări,la vânătoare si am vorbit foarte mult si ne-am cunoscut mai bine. Deci vorbim de zici ca ne cunoaștem de o viața,nu de o saptamana!

J:Shyde,ai adus bautura?

Sh:Da,stiulete,e in bucatarie!Vezi sa nu o bei pe toata ca mai vrem si noi!!!!

J:Nu promit nimic!!!!

Caram niste cutii cu Jack Daniels.Erau in jur de 25 in cutia pe care o aveam eu.Pe acolo trecea LJ cu un bax de seminte cu sare si niste cutii dubioase.

Sh:Hei,LJ,ma poti ajuta si pe mine dupa ce termini,te rog?

LJ:Scuze,da' am treaba.Pa!

Sh:'Tuti gatii tai de clovn constipat,lasa ca vezi tu!!!

EJ:Te ajut eu,Shyde,spuse si imi lua cuta din brate.

Sh:In sfarsit,un baiat educat!Mersi,EJ!

EJ:Nicio problema!

Sh:Vedeti,baieti,asa se comporta cu o fata!

B(BEN):Da' ce,tu esti fata?

La argumentu' asta i-am sarit la propriu in cap,insa EJ ma trase de pe el inainte sa ii smulg tot parul din cap.

Sh:EJ,LASA-MA SA IL OMOR!!!!!!

EJ:Shyde,cred ca ii ajunge.

Sh:Bine,dar nu am terminat cu tine!spun incruntandu-ma si aratandu-l cu degetul pe BEN care isi freca scalpul pe care inca mai era destul par.

Sh:EJ,iti spun de pe acum,daca esti dragut cu mine doar pentru ca diseara crezi ca o sa ma fac manga si o sa ma violezi,te inseli:eu sunt imuna la bautura.

EJ:Nu,Shyde,stai linistita!Nu as face asta!

Sh:Ok,ok,te cred....deocamdata....

Am inceput amandoi sa radem ca doi tampiti.


(Timpul trece pana la ora 6,deci mai e o ora pana incepe petrecerea)


Ma duc in camera mea si imi fac un dus.Simt stropii fierbinti cum imi alunga toate grijile,ma simt atat e bine!

Imi infasor un prosop pe mine si ma indrept spre dulap.Imi aleg o pereche de blugi sfasiati albi,pana la genunchi si un maiou negru sfasiat la spate,lasandu-mi la vedere bustiera sangerie si conversi rosii.

Cobor la parter,unde baietii stateau tolaniti pe canapea.Nu purtau nimic special.Cand m-au vazut,au inceput sa saliveze.

Sh:Deci,sa inteleg ca m-am imbracat frumos,spun si fac o piruteta lenta,dandu-le o priveliste mai buna.

Toti:Wooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaah

Sh:Asa ma gandeam si eu.

a batut la usa,dar inainte sa apuce cineva sa deschida,au dat buzna in casa in jur de 18 adolescenti,de toate natiile(la propriu).

Toti se holbau la mine.

????:Cine e fata?

?????:Arata bine!

???:Pot sa o iau eu?(la intrebarea asta EJ a marait)

????:De unde ati mai adus-o si pe ea?

Sh:Da ma ho,ba!Eu sunt Shyde Keller,am 14 ani si sunt o criminala de mica.Am fost adusa aici de fratii mei,Masky si Hoodie.Alte intrebari?

Liniste totala.Apoi toti au inceput sa strige:

BINE AI VENIT,SHYDE!!!!!!

Asa a inceput petrecera.LJ a adus jointuri si canabis si seminte pe langa Jack Daniels,rom,Johnnie Walker etc.Sa vezi acum distractie!

Un baiat cu parul si blugii rosii ca sangele,cu hanoracul si conversii negri,cu o masca alba pe fata a urcat la boxe si laptop.

RA:Hey,lume,eu sunt Red Angel si sunt DJ-ul in seara asta!Sa inceapa distractia!!!!

Toti am inceput sa urlam,sa bem si sa ne drogam.Am facut intrecere cu Sonic.exe siam baut de 5 ori mai mult ca el si nu am avut nimic,iar el era manga,statea agatat de Tail's Doll,care era cel mai drogat.

Totul a mers super,pana toata lumea a inceput sa danseze.Atunci m-am dus intr-un colt,m-am asezat si i-am privit.Am stat asa ceva timp.

Vazandu-ma,EJ vine la mine,si se asaza langa mine.

EJ:De ce stai aici singura?Toti te plac,iar pana acum te distrai....

Sh:Pai.....nu imi place muzica!

EJ:Hai,pe bune???Pot sa jur ca acum cateva minute fredonai cantecul 'Party by myself' de Hollywood Undead.

Sh:Bine,bine!Of,chestia e ca nu stiu sa dansez in niciun fel,ok?

EJ:O sa te invat eu!

Inainte sa apuc sa spun ceva,ma trase dupa el.

EJ:Ok,acum lasa-ti corpul moale,o sa te ajut eu.

Eram ca o marioneta,miscarile-mi fiind coordonate de el si fara sa imi dau seama dansam eu.

EJ:Esti grozava,Shyde!

Apoi a venit timpul:un cantec lent.EJ m-a tras de talie spre el,iar eu instinctiv mi-am pus mainile in jurul gatului lui.Eu de abia ii ajung la umar!Ce sa ii fac daca are 1.85 m????

Dansam atat de gratios impreuna.La un moment,mi-a soptit:

EJ:Shyde,vreau sa iti spun si nu,nu sunt beat sau drogat,dar sunt nebun dupa tine.Inca de prima oara cand te-am vazut m-am indragostit de tine,esti cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o in viata mea!Inteleg daca sentimentul nu e reciproc.

Am zambit,i-am dat masca jos si i-am spus:

Sh:Exact asta voiam sa iti spun si eu!

Dupa asta l-am prins de cap si l-am sarutat,el ridicandu-ma.Era atat de romantic,atat de pasional,atat de perfect!

Din nefericire,mama sfanta a unicornilor si pugilor nu a fost cu mine si ce credeti ca s-a intamplat?Exact,Slender si fratii mei s-au intors!Acu' sa vezi omor!

EJ ma ia pe umar ca pe un sacde cartofi si o ia la fuga.

Toata lumea fugea ca descreierata peste tot ,Slender le bloca iesirile si ii lua in tentacule,Masky si Hoodie fiind pe urmele lui EJ care o luase prin padure.Chiar daca nu era momntul potrivit,l-am intrebat pe Jack:

Sh:Deci,suntem un cuplu?

EJ:Mai mult ca sigur,zise zambind si sarutandu-ma.

Am mers intr-o casa parasita si ne-am ascuns acolo.Nu dupa mult timp,adormiram imbartisati,amandoi cu zambetul pe buze.



Nebunie totalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum