Slenderman POV:
E noapte.In casa e atata liniste si totul e atat de.....calm.Calmul e ceva ce nu gasesti des prin casa noastra.
Oftez si ma ridic sa iau o carte din biblioteca.Trag de o carte pentru a o scoate,cand deodata din raft cade o poza.In aceasta erau un barbat inalt,cu ochii gri, parul alb si pielea palida si o femeie frumoasa,rosie in obraji,cu parul de culoarea castanei, si ochii de un caprui inchis,fermecator.Barbatul purtaun costum negru cu cravata asortata si camasa alba.Feemeia in schimb purta o rochie de vara de un albastru deschis,atat de superb.Draga mea,pretioasa mea Allis....
Acum 20 de ani am intalnit-o pe Allis,plimbandu-se prin padurea mea.Am avut la inceput intentia sa o ucid,sa o consum,dar cand s-a uitat la mine,lucrurile s-au schimbat.Am simtit ceva nou.....iubirea.Nu ii era frica de mine,si,dupa un timp,nu exista zi in care sa nu ne fi intalnit.Parintii ei murisera intr-o excursie,asa ca a ramas singura.Era atat de tanara cand am intalnit-o,atat de frageda,doar 16 ani.
Intr-o zi de vara,a venit la mine alergand,cu un zambet atat de larg pe buze.
Sl:Ei,ei,ce-i cu atata bucurie pe tine,draga Allis?
Al:Trebuie sa ti dau o veste,Sebastian!Una foarte importanta!
Da,numele meu este Sebastian.Numai ea stia asta.Iubirea mea umana si fragila.Adoram sa o vad atat de vesela.
Sl:Ascult orice ai de spus,micuta mea.
Al:Stii,astazi fac 18 ani,si,totodata se implinesc 2 ani de cand ne-am intalnit,asa ca vreau sa iti daruiesc ceva.Apleaca-te,te rog.
Am facut asa cum a cerut printesa.Fara cea mai mica ezitare,imi prinse capul in maini si ma saruta cu foc.In momentul ala am fost transformat in forma mea umana.Se uita la mine uimita,dar uimirea deveni repede bucurie.
Al:Esti atat de frumos,Sebastian!
Sl:Nu mai frumos decat tine,draga mea.
Ea facuse un miracol.Ma refacuse om! Era atat de minunata....Fiecare clipa petrecuta cu ea reprezenta raiul pentru mine,singurul rai de care aveam sa ma bucur in viata mea de monstru.
Anii trecura atat de repede.Lucrurile erau atat de minunate.Eram fericiti.Mi-amintesc ca era o zi de august tarzie,cand Allis a venit speriata la mine.
Al:Sebastian!!!!!T-TREBUIE sa iti zic ceva!
Sl;Orice
I-a sters lacrima si am strans-o in brate cat de mult am putut.
Al:Sebastian,dupa vestea asta te rog sa nu ma ucizi,sa nu ma urasti,te implor!
Sl:Orice ar fi nu o voi face niciodata.Iti dau cuvantul meu de onoare.
Al:Sunt insarcinata,Sebastian.
Am ramas blocat,uitandu-ma in gol,in abis.Nu imi venea a crede.Nu puteam crede.Urma sa fiu tata,sa am un copil cu Allis.
Al:Te rog sa nu il ucizi sau sa il devorezi,te rog,e copilul tau.
Sl:Nu as face asa ceva niciodata!Sunt fericit ca femeia visurilor mele imi va darui un copil!E cel mai bun lucru din viata mea!
Plangeam de bucurie,cu toate ca stiam ca probabil Allis nu va rezita unui astfel de prunc,incercam sa fiu pozitiv.
Au trecut lejer 7 luni,Allis se mutase cu mine.Stomacul ei era totusi cam mare.....Hmmmm.......
Al:SEBASTIAN!!!!!!!VINE COPILUL!!!!
SL;CE??!ACUM!!!!!???
De atunci lucurile s-au distrus.Allis murise in timpul nasteri,iar copilul nu supravietuise.....Lumea me cazuse....totul era distrus.....De atunci nu mi-am mai aratat partea umana vreodata.
Sl:De ce a trebuit sa faci asta,Allis?De ce m-ai parasit..
Al:Sebastian,eu nu te-am parasit.Sun cu tine,in inima ta.Acum e important sa ai grija de copilul nostru
Sl:E mort
Al:Ba nu.A supravietuit,e in casa asta.Trebuie doar sa il gasesti
Cu acele cuvinte fantoma disparu.Oare e adevarat ce spune?
Pe hol se auzeaub pasi.Fara ca macar sa amintorc,prind copilul de picioare cu un tentacul.Era Reggie.
Re:Hey,Slender!Scuze de deranj,dar nu aveam ce sa fac si am venit sa iau o carte.
Se uita la poza din mana mea.
Re:Aia arata ca mama mea!Doamnele de la spital spun ca asa arata ea!
Oh doamne.....Nu se poate....