EJ POV:
Astăzi eu si Ben suntem singuri acasă,toata lumea fiind in rest plecată care pe unde. Reggie la cumparaturi in oras,Shyde cu fratii ei nu mai stiu pe unde,Slendy pe la fratii lui etc etc. Asa ca eu si elfu' am ramas sa jucam jocuri video in living,si pot sa spun mândru ca scorul e egal la Halo 5.
EJ:Ben,eu vreau sa te intreb ceva.
Ben:Zi
EJ:De ce atunci cand esti cu Reggie parca esti cea mai blândă si mai vesela persoana din lume si cu noi esti ca de obicei,dur si rigid?
Ben:La ce iti trebuie sa stii informația asta? Cu ce te ajuta?
EJ:Intrebam,nu e nevoie sa ne enervam
Ben:Ei bine,ca sa fiu sincer,spuse si puse jocul pe pauza,Reggie e singura fata de care m.am atasat vreodată,si vreau sa se simtă bine asa cum si ea face asta pentru mine-SI NU TE GANDI LA PROSTII! E FRAGEDA SI INOCENTA SI O VOI TINE ASA CAT DE MULT SE POATE!
Ochii deja i se înroșeau mai tare si curentul avea mici scăpări.
EJ:Okay frate,gata,calm,nu e nevoie sa fii asa
Ben:Ma rog
Ne.am mai jucat un timp pana cand s.a auzit o bătaie in usa. Inainte sa ajung sa deschid,a intrat peste noi Alice.
Al:Heeeeeey baieti,ce faceti,cum o duuuuceti? Cum mai e viaaaaata pe la voi?
Alice era singura persoana de care aveam chef. Numai sa ii aud vocea aia enervanta. Ugh.
EJ:E normala Alice,Acu ia zi de ce ai vrut sa mai treci pe la noi? Ce vrei?
I.am răspuns pe un ton atat de sec încât puteam citi durerea pe chipul ei,dar ma durea fix in cur.
Al:Pai ma plictiseam si am venit sa vad ce mai face dragălașul meu Benny-BooBoo!,se agata de gatul lui,dar Ben,fara sa isi distragă atenția de la joc,o plesni.
Al:AAAAAAU!! De ce ai facut asta Beeeeen?!
Ben:Nu ma enerva Alice,taci si vezi.ti de treaba ta!
EJ:Lasa.l in pace Alice.
Al:Dar....Dar...
Alice dintotdeauna a avut un Crush pe Ben,dar Ben nu a plăcut.o niciodata. Numa pe Reggie o vrea si Slender i.a zis ca,din cate știe el,o data ce unui creepypasta ii pică pata pe o fata,iar aceștia se îndrăgostesc,nu se vor mai desparți niciodata.
Al:Ben...de ce mi.ai face una ca asta?! CERE.TI SCUZE CHIAR ACU'!!!!
Ben:Da.te dracu.
Alice începu sa urle ca toate animalele si sa faca urat. Cred ca a trezit.o si pe mama lu' Slender din mormânt,sărmana.
Re:*intra pe usa* cine dracu tipa in halul asta? Hallo Jack,hallo Ben!
Cum a auzit ca a intrat in casa,Ben trânti controler.ul pe canalea si o lua in brate.
Ben:Te.ai intooooors!!! ^w^
Re:Aww,normal,am fost doar pana la cumparaturi.
Ben:Ia zi ce si.a luat iubirea mea mica de la Mall
Alice fierbea cand ii vedea si eu râdeam. Reggie era cu vreo 40 de cm mai mica decat Ben si se uita asa de joc la el,dita.mai monstrul de om.
Ben nu aștepta un răspuns si baga nasul in pungi. Acolo era un trening de culoare fisticului cu negru,mulat,pe care si.l luase Reggie. Ben zâmbi pervers.
Ben:Abia astept sa te vad purtându.l,iubire~
Re:Ce sa zic,o sa ma vezi... -/////-
Mai cotrobăi pe acolo si dădu de 3 jocuri:God of War,Overwatch si Mortal Kombat XL.
Re:Alea sunt ale mele,Ben
Ben:Awww,pai si pentru miiiine?
Reggie scoase o punga in care se afla un controler verde transparent pentru XBox One.ul lui Ben si un trening mulat,verde cu negru,LOZ themed.
Ben:Awwwww,iubire,mersiiii
Re:*giggle* Oricand.
Al:BENJI,CINE E TÂRFA ASTA JEGOASA SI DE CE ITI FACE CADOURI SI DE CE O IUBEȘTI?!?
In momentul ala,intr.o fracțiune de secunda,Ben o lua de gat pe Alice si o izbi de perete,electrocutând.o si strângând.o de gat.
Ben:DACA MAI ZICI ASA CEVA DESPRE EA TE OMOR. NIMENI NU ZICE ASA CEVA DE IUBIREA MEA SI DACA E CINEVA O TÂRFA ASTA ESTI TU!!!
Reggie se uita putin speriata la scena,uitându.se in ochii lui Ben care se apropie apoi de ea si o trase la piept.
Ben:Scuze ca a trebuit sa vezi asta,micuto,șopti si ii mangaie parul,adâncindu.i capul mai mult in pieptul lui.
Re:E-E ok. Si eu te iubesc.
Morala:Nu te pune niciodata cu un Ben si iubirea lui